::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 6:18 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
انواع شخصیت و ابراز خشم
تعداد بازدید : 264
yasaman آفلاین



مدال های من:
مدال های من:
ارسال‌ها5
عضویت29 /11 /1396
تشکر شده1
انواع شخصیت و ابراز خشم

معمولا افرادی که شخصیت هیجانی یا شخصیت ضداجتماعی، مرزی و خودشیفته دارند، خشم خود را بهتر و با پرخاشگری و فریاد کشیدن بیان می‌کنند اما افراد با شخصیت وابسته، از ترس اینکه نکند طرف مقابل را از دست بدهند، خشم را درون خود می‌ریزند. آنها روز به روز افسرده‌تر می‌شوند و به طرف مقابل قدرت می‌دهند که به اوضاع مسلط‌تر باشد و به رویه خود ادامه دهد.

یکی از ویژگی اشخاص با شخصیت‌ وسواسی – اجباری، این است که نمی‌خواهند دیگران را ناراحت کنند و از خود برنجانند بنابراین خشم خود را بروز نمی‌دهند و فکر می‌کنند طرف مقابل باید خودش متوجه شود چرا عصبانی هستند. دقیقا یکی از بزرگ‌ترین انحراف‌های شناختی بین زن و شوهر، همین است که فکر می‌کنند نباید همه چیز را به زبان بیاورند و همسرشان باید بفهمد چرا عصبانی هستند. آنها معتقدند عشق واقعی این است که طرف مقابل آنقدر آنها را بشناسد که بداند چرا ناراحت یا عصبانی هستند.

این انحراف شناختی در خیلی از افراد دیده می‌شود. شخصیت‌های وابسته و مخصوصا شخصیت‌های وسواسی– اجباری بین جوانان تحصیلکرده زیاد است و بالغانه بودن رفتار را به این نسبت می‌دهند که نباید کسی را از خود برنجانند و برای توجیه، پای اعتقاداتی مثل حفظ حقوق زن، کوتاه آمدن و گذشت و... را وسط می‌کشند در حالی که این برداشت‌ها اشتباه است.

گاهی هم افراد می‌دانند اگر فریاد بزنند یا خشونت فیزیکی داشته باشند، کار به دادگاه و کلانتری و... کشیده می‌شود، بنابراین خشم را از مسیر اشتباه دیگری پیش می‌برند.

برای پوشاندن خطوطی که دور لب ایجاد شده، چه کنم؟

ایجاد خطوطی در كنار لب، برای اغلب خانم‌ها گریز‌ناپذیر است اما در این مورد هم آرایش به كمك‌تان می‌آید تا این خطوط را محو كنید. برای این كار به روش زیر عمل كنید:

1. روی صورت‌تان مرطوب‌كننده بزنید. مرطوب‌كننده علاوه بر اینكه پایه‌ای برای آرایش شما فراهم می‌آورد، سبب می‌شود پوست‌تان بر اثر استفاده از محصولات آرایشی خشك نشود.

2. اطراف خط لبخند خود را به كمك یك پد آرایشی نرم كانسیلر بزنید. در صورت امكان از پوشانند‌ه‌ها‌یی استفاده كنید كه برای كاهش چین و چروك فرموله شده‌اند. پوشاننده‌تان باید حدود یك درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

3. پوشاننده را به كمك انگشت یا پد آرایشی به‌طور كامل محو كنید.

یکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:58
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از yasaman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin -



moisrex