مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

روانشناسی

روانشناسی

روانشناسی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
همسر خود را از روی فرق سرش بشناسید
خلاصه داستان :

 

ک روز فرق وسط مد روز می‌شود و روز دیگر بستن فرق و کشیدن مو به بالای سر. اما مد روز هر چه باشد، نمی‌تواند شخصیت اصلی شما را تغییر دهد.  2 جامعه‌شناس آمریكایی در بررسی‌های‌شان دریافته‌اند اکثریت انسان‌ها همیشه ترجیحی برای باز کردن فرق دارند و گاهی حتی اگر به باز کردن فرق‌شان از یک جهت خاص تمایل داشته باشند، باز هم موهای‌شان با آنها همراهی نمی‌کند و به جهتی که شخصیت‌شان تعیین کرده است مایل می‌شوند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 931
نیازهای کودکان موفق
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/ba1762.jpg

 

ازم نیست کارشناس مسایل کودک باشید تا کودک موفق تربیت کنید. برای اینکه کودک از همان ابتدای کودکی موفقیت را تجربه کند والدین باید به او: عشق و توجه بدهند و نیازهای کودک را بشناسند و در جهت برطرف کردن آنها تلاش کنند. برای اینکه کودک شما نیز با استعداد و سالم رشد کند، 6 مورد زیر را رعایت کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 858
از کجا نشانه های عشق مردان به زنان را تشخیص دهیم ؟
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/ra4-2050.jpg

از کجا نشانه های عشق مردان به زنان را تشخیص دهیم ؟

در زندگي همه ما بارها پيش آمده كه از خودمان مي‌پرسيم آيا همسرم يا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟ اما رسيدن به پاسخ اين سؤال براي خيلي از ما دشوار است. آقايان بيشتر با رفتارهاي‌شان به شما نشان مي‌دهند كه چقدر شما را دوست دارند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 849
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/ra4-2046.jpg

تست: هوش احساسی عشق شما چقدر است؟

همه مادر مورد ضریب هوشی (IQ) شنیده ایم و شاید تست هایی نیز در این زمینه داده باشیم. اما احتمال دارد برخی افراد چیزی در مورد هوش احساسی یا EQ نشنیده باشند. ای‌کیو در واقع هوشمندی احساسی افراد را اندازه می گیرد و توانایی ما برای درک احساسات و نیازهای روحی خود و اطرافیان است.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 821
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/BA1749.jpg

 

 آیدین پسر 5 ساله‌ای است که با وجود علاقه بسیار زیادی که به ورزش دارد، نمی‌تواند در هیچ‌کلاس ورزشی‌ای شرکت کند. مهم‌ترین دلیل آن هم این است که خجالت می‌کشد. یک بار مادر آیدین سعی کرد او را در یک کلاس ثبت‌نام کند، اما او مدام گوشه کلاس می‌ایستاد و با هیچ کدام از بچه‌ها و مربی ارتباط برقرار نمی‌کرد طوری که مادر آیدین دیگر نتوانست او را به کلاس ببرد.

جالب اینجاست که برادر آیدین به هیچ عنوان اینگونه نیست و پسری کاملا مستقل است و همه کارهایش را خودش انجام می‌دهد. در واقع این دو دقیقا قطب مخالف هم هستند. آیدین علاوه بر اینکه در جمع خجالتی است بسیار به مادرش وابسته است و شب‌ها حتما بايد دست او را بگیرد و در كنارش بخوابد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 691
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/firend/ba1742.jpg

 

 

برای کودکان پیش دبستانی کتک زدن و گاز گرفتن نوعی روش ارتباط برقرار کردن است. برای اینکه روش های بهتری به آنها آموزش بدهید مطلب زیر را مطالعه کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 644
خلاصه داستان :

منت‌کشی از همسر, انتقاد ازهمسر,زندگی مشترك

 

همه ما آدم‌ها گاهی اشتباه می‌کنیم، گاهی دل یکدیگر را ناخواسته می‌شکنیم و این پایان موضوع نیست بلکه باید این اشتباه را جبران کنیم. عذر خواستن یکی از مۆثرترین روش‌هایی است که می‌تواند آتش معرکه را در خانواده خاموش کند و جو آرامی را دوباره به خانه‌تان بر گرداند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 615
خلاصه داستان :

اجزای تشکیل‌دهنده عشق,عشق‌ورزی

 

احترام متقابل، صمیمیت، تعهد و قدردانی اجزای تشکیل‌دهنده عشق هستند که در ادامه به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 562

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان