مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال و طالع بینی

فال و طالع بینی

فال و طالع بینی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
فال و طالع بینی عناصر
خلاصه داستان :

 

طالع بینی عناصر

 

بررسی رفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )

آتش با آتش : واضح است، نتيجه، حرارت بيشتر و شعله هاي قوي تر است، فقط بايد ديد اين شعله ها يك روز سرد زمستاني را حرارت مي بخشند، يا يك شب تاريك را روشن مي كنند و يا صرفا با بيشتر سوختن، منبع اصلي را تمام مي كنند و به هدر مي دهند. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 914
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/171274.jpg

خدایا! اگر هر روز از درگاه تو طلب آمرزش و پاک شدن از گناه داشته باشم، به سبب عقوبتی است که از آن بیم دارم و آتشی است که ترس آن دارم دامنگیرم شود. تو را به همه مقربان، اولیا، انبیا و برگزیدگان و خوبان از بندگانت سوگند می‌دهم مرا در این ماه از کژی‌ها، گناهان و خطاهایم پاک و پاکیزه گردان.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 845
خلاصه داستان :

طالع بینی,فال و طالع بینی ,فال هجا

 

نحوه گرفتن فال :
با وضو قرآن را بدست بگير، آن را زيارت كرده و با توجه به نيتي كه در دل داري ، صفحه اي از كتاب خدا را باز كن. از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو. بعد از آن ، از ابتداي صفحه، هفت سطر بشمر و پايين بيا. بعد در ميان سطرهاي بعدي ، هفت بار كلمه « ان » را پيدا كن. بعد از يافتن هفتمين بار از كلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو. ابتداي سطر هفتم از هفتمين كلمه . . .

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 646
خلاصه داستان :

فال طاس, نحوه ی گرفتن فال با طاس,گرفتن فال با طاس

نحوه ی گرفتن فال با طاس

برای انجام این فال به سه عدد طاس کوچک و همچنین صفحه ای شبیه به تصویر زیر احتیاج دارید. برای تهیه این صفحه می توانید دایره ای به قطر ۳۵ سانتی متر بر روی کاغذ رسم کرده و سپس آن را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 554
خلاصه داستان :

انرژی های ماه, فال و طالع بینی

ماه در طول یک چرخه کامل از ماه نو تا ماه کامل انرژی های متفاوتی را ازخود ساطع میکند ، هریک از هشت چرخه فرآیند خلق و ظهور ایده ها را تسهیل میکنند و هشت گام مختلف زمانی حدود 28 روز طول میکشند ، شما میتوانید در مراقبه های روزانه خود به این گام ها نیز توجه کنید.

» روز اول تا نیمه روز سوم : ماه نو و انرژی خلق یک ایده .

» نیمه دوم روز سوم تا روز ششم : انرژی لازم برای یافتن منابع مورد نیاز برای اجرای ایده خلق شده

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 173
خلاصه داستان :

 فال و طالع بینی, فال, متولدین ماهها

رازهای رفتاری متولد فروردین
در کارهای خصوصی متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد ، متولدين فروردين ماه به دنبال ارضاي خواسته‌ها وتوقعات خود هستند و در اين زمينه، بسيار خودمحور و خودبين به شمار مي‌آيند.

هرگز نگذاريد متولدين فروردين ماه به راحتي دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آساني نيز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان ميکنند.

آنها به سمت افرادي جذب ميشوند که شخصيتي مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز براي آنها به منزله آغازي جديد است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غيرمنتظره از سوي آنها کنيد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 172

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان