مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

زیبایی اندام

زیبایی اندام

زیبایی اندام

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagoon/hhs850.jpg

 

چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها
۱- با توجه به اینکه یکی از سه بافت مهم موجود در سینه ها بافت چربی( fatty tissue  ) می باشد ، ورزش های هوازی و ایروبیک مستلزم مصرف کالری بیشتر است که بدن برای تامین این کالری مورد نیاز از چربی های ذخیره شده در بافت سینه ها ، باسن و رانها استفاده می کند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 882
خلاصه داستان :

چگونه روزی 10 دقیقه چربی بسوزانیم؟

کاهش وزن
 
 


حتی پرمشغله‌ترین آدم‌ها هم در طول روز 10 دقیقه فرصت دارند تا آن را برای دوام سلامت و تناسب اندامشان سرمایه كنند. این تمرین‌ها به شما كمك می‌كند در عرض 10 دقیقه چربی بسوزانید و لاغر شوید...

سعی كنید هر روز تمام این تمرین‌ها را تكرار كنید. توجه به یک تمرین و تكرار مرتب آن در طول روزهای متوالی نه‌تنها علاقه شما به ورزش را كم می‌كند، بلكه می‌تواند باعث آسیب احتمالی یك عضله یا مفصل شود. هریك از این تمرین‌ها را می‌توانید با شدت كم یا زیاد انجام دهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 701
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/ehsan/hhs812.jpg

 

راهکار بدست آوردن باسن و ران متناسب
راهکار بدست آوردن باسن و ران متناسب، تمرکز بر گروه‌های عضلانی چهار سر (جلوی ران)، ‌‌هامسترینگ (پشت ران)‌ و گلوئتال (باسن) است.
تقویت این عضلات باعث افزایش قدرت شما در انجام تمام کارهایی است که انجام می‌دهید. مثل بالا رفتن از پله‌‌ها، از روی صندلی بلند شدن، بلند کردن بچه از روی زمین و پیاده‌روی.تقویت متعادل این عضلات برای حفظ عملکرد مطلوب آنها ضروری است در غیراین صورت مشکلاتی مانند اختلال راه رفتن، مشکلات تعادل و اختلال در فعالیت‌‌های روزمره به وجود می‌آید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 672
خلاصه داستان :

با تکنیک های زیر به راحتی لاغر شوید

با تکنیک های زیر به راحتی لاغر شوید
 
در اینجا چند عادتی را که می‌توانند رویای شما را در رسیدن به کاهش وزن به واقعیت تبدیل کنند آورده ایم :

خیلی از افراد چاق به دنبال راه‌حلی برای مشکل چندین ساله افزایش وزن خود می‌گردند. در این راه چه بسا راه‌حل‌های معجزه‌آمیزی که با زندگی معمول در تضاد است را نیز امتحان می‌کنند. اما واقعیت آنست که سنگ بزرگ علامت نزدن است، بلکه باید بدانیم ایجاد تغییرات کوچک می‌تواند منجر به ایجاد تفاوت‌های بزرگ شود.

تمام بحث کنترل وزن، ایجاد تغییرات کوچکی است که بتوان برای همیشه با آنها زندگی کرد.به محض این که این تغییرات کوچک را در روش زندگی خود پیاده کنید، خواهید دید که چگونه می‌توانند مقادیر بزرگی از کالری را ذخیره کرده و باعث کاهش وزن شوند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 544
خلاصه داستان :

بدنسازی,تمرین بدنسازی,دستگاههای بدنسازی

دستگاه های بدن سازی خوش اندام تان نمی کند
برخی از دستگاه های بدنسازی هستند که خاصیتی که گفته می شود را ندارند و به جای آنها می توان حرکات دیگری انجام داد تا نتیجه بهتری گرفت. برخی از این دستگاه ها را در پایین معرفی کرده ایم.
1. دستگاه تقویت پا
چرا کاربردی نیست: ماهیچه های پشت پا فقط دو حرکت را انجام می دهند:  خم کردن زانو و کشش بغل پا.
حرکت جایگزین: وسیله ای همچون توپ های بدنسازی را جایگزین این حرکت بکنید که هر دو زردپی پشت زانو را به خوبی بکشد. برای انجام این حرکت روی کمر دراز بکشید. پاها را صاف روی زمین و پاشنه ها را روی توپ قرار دهید. با فشار پاشنه روی توپ، باسن و کپل های خود را از روی زمین بلند کنید تا زمانی که پاهایتان صاف شود. همین طور که کمرتان بالا است توپ را با پا به سمت خود بکشید تا زانوهایتان خم شوند. این کار را 10 تا 20 بار تکرار کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 520

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان