مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

حوادث

حوادث

حوادث

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/170282.jpg

 

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم. «من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» ...

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 708
خلاصه داستان :

http://www.beytoote.com/modules/mod_raxo_allmode/tools/tb.php? data-cke-saved-src=/modules/mod_raxo_allmode/tools/noimage-medium.png&w=190&h=133&zc=1 src=/modules/mod_raxo_allmode/tools/noimage-medium.png&w=190&h=133&zc=1

 

حوادث - به گزارش گفتگو نیوز، هفته گذشته دو دختر دانشجو اهل کردکوی که با اتوبوس از تهران عازم گرگان بودند ، اسیر نیت شوم دو راننده اتوبوس شده و مورد تجاوز قرار می گیرند.

 

دو دختر دانشجو که اهل کردکوی بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان می شوند . با توجه به اینکه حرکت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت می گیرد این دو نفر خوابشان می برد و وقتی بیدار شدند که اتوبوس به گرگان رسیده بود .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 483
خلاصه داستان :

سرقت,سارقان,حوادث سرقت,سرقت اززنان,سرقت ازدختران

دستگیری دختران شیک‌پوش «کش‌رو» + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سه زن جوان که به شیوه «کش‌روی»، اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات خبر دستگیری این سه زن شیک‌پوش طایفه فیوج، گفت: در اواخر خردادماه سال‌جاری ماموران کلانتری 44 ولدآباد از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع سرقتی از مغازه‌ای در منطقه جعفرآباد قرار گرفتند که پس از وصول این خبر، موضوع برای رسیدگی به نزدیک‌ترین گشت انتظامی که در حال رصد حوزه استحفاظی بود اعلام شد. ماموران به محل سرقت اعزام شدند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 366
خلاصه داستان :

 

زورگیری,زورگیری ازکودکان,زورگیری خشن,حوادث سرقت

دختران براي ازدواج زورگيري مي‌کردند/ حمله بي رحمانه به دو کودک خردسال+عکس

دختراني که با وعده ازدواج اقدام به زورگيري خشن از شهروندان مي‌کردند توسط اهالي محل دستگير شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ 30 خرداد ماه امسال ساعت 11 صبح چند تن از اهالي منطقه علي آباد با 110 تماس گرفتند و پليس را در جريان دستگيري دو دختر زورگير گذاشتند.

ماموران کلانتري 160 خزانه بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

 

پس از حضور ماموران در محل پيرمردي به نام قاسم به همراه زن جواني که عروسش بود به نام فاطمه به ماموران مراجعه کردند و اظهارداشتند: يک ساعت پيش دو دختر جوان به درب منزل آن ها آمدند و خود را ماموران بهداشت معرفي کردند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 359
خلاصه داستان :

اراذل و اوباش,زورگیری,پلیس امنیت,سرقت

گودزیلا بی غیرت دستگیر شد

فرد شروری که معروف به گودزیلا بی غیرت پس از تخریب شیشه مغازه های خیابان استاد معین، توسط پلیس امنیت دستگیر شد.

چند روز گذشته یک تن از اراذل و اوباش خطرناک تهران به نام "علی گودزیلا" که درارای چندین فقره سابقه شرارت، عربده کشی، زورگیری و نزاع بود، در حالت غیر طبیعی اقدام به شکستن شیشه مغازه های خیابان استاد معین کرد و پس چند دقیقه قدرت نمایی و عربده کشی از محل گریخت.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 221
خلاصه داستان :

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

طرح ترور «باراک اوباما» خنثی شد

مأموران پلیس «اف‌بی‌‌آی» در اقدامی طرح توطئه ترور رئیس‌جمهور آمریکا با یک سلاح «اشعه‌ ایکس» را خنثی کردند.
 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 204
خلاصه داستان :
خودکشی دختر 15 ساله مایكل جكسون !+ عکس
 
به گزارش تکناز پاریس جكسون دختر 15 ساله مایكل جكسون پس از اقدام به خودكشی ، راهی بیمارستان شد. به گفته پلیس او در حال حاضر بحران را گذرانده ، و در شرایط خوبی به سر می برد.

به گفته پلیس او در حال حاضر بحران را گذرانده، و در شرایط خوبی به سر میبرد. پاریس جكسون، دختر 15 ساله مایكل جكسون پس از اقدام به خودكشی ، راهی بیمارستان شد. وی پس از یك مشاوره تلفنی، از قصدش برای خودكشی خبر داده بود.

مشاوره نیز طی تماسی پلیس را در جریان احتمال ارتكاب به خودكشی پاریس گذاشت. پلیس با حضور در محل متوجه بریده شدن رگ مچ دست پاریس توسط خودش شد و به سرعت او را به بیمارستان انتقال دادند.

شب قبل از حادثه نیز پاریس با گذاشتن پست‌های عجیبی در شبكه اجتماعی كه حاكی از افسردگی حاد است موجب تعجب دوستانش شده بود. به گفته پلیس او در حال حاضر بحران را گذرانده ، و در شرایط خوبی به سر می برد.
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 42

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان