مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

لوازم آرایش‌,برس‌ آرایشی,مواد آرایشی

 

بعضی از خانم‌ها هستند که ترجیح می‌دهند یک ست کامل از برس‌های مختلف را بخرند و برای هر کاربردی یک برس خاص داشته باشند، اینکه شما بخواهید فقط چند برس جدا از هم بخرید یا یک ست کامل بگیرید کاملا بستگی به خودتان دارد. اما نکته مهم رعایت نظافت برس‌هاست. برس‌ آرایشی باید به طور منظم شسته شود و حتی بسیاری از متخصصان توصیه می‌کنند که حتما هر هفته برس‌های‌تان را بشویید. برای شستن برس‌های آرایشی 2 روش وجود دارد؛ اول، استفاده از شوینده‌ها و ضدعفونی‌‌کننده‌های ویژه که حرفه‌‌ای‌تر است، برس سالم‌تر می‌ماند و میکروب و باکتری‌ها به خوبی کشته مي‌شوند و روش دوم، استفاده از شامپو بچه است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 599
خلاصه داستان :

لوازم آرایش طبیعی ,لوازم آرایش

لازم نیست برای خرید کرم، لوسیون، لوازم آرایش و تونرهای گران قیمت هزینه زیادی متقبل شوید. به راحتی می توانید با خوراکی های ساده ای همچون قهوه، ماست و چغندر پوست خود را شفاف، زیبا و آرایش کنید.

 

مزیت این خوراکی ها این است که دیگر انواع مواد شیمیایی را روی پوست خود نمی خوابانید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 501
خلاصه داستان :

 

پاک کننده طبیعی آرایش,پاک کردن آرایش

 

با چند ماده ساده ، می توانید پاک کننده ای درست کنید که فاقد هر گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی باشد . دستور العمل تهیه پاک کننده طبیعی آرایش در خانه را در این مطلب بخوانید :

 

شما هر نوع آرایشی که داشته باشید ، باید قبل از رفتن به رختخواب در شب , تمام آرایشتان را بشویید. خوابیدن با آرایش , منافذ پوستتان را میبندد و همینطورخوابیدن با ریمل مژه و ابرو باعث میشود مژه تان شکننده شود و ریزش کند . اگر تنبلی کنید و به صورتتان نرسید و یا با آرایش بخوابید پیشانی و صورتتان پراز جوش و آکنه خواهد شد .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 484
خلاصه داستان :

رژ لب ,رژ لب سرطانی

 

اگر یادتان باشد بیشتر ما وقتی تنها یک دختر بچه بودیم دوست داشتیم یخمک‌های قرمز و نارنجی بخوریم تا لب‌هایمان رنگ بگیرد تا به همه بگوییم: «ببینید چه قشنگ شدم»، «ببینید لب‌هایم چقدر رنگی شده‌ است.» همان ذوق همراه ما بزرگ شده‌ و جایش را به رژهای رنگارنگ داخل مغازه‌ها داده است.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 387
خلاصه داستان :

چرا تعویض لوازم آرایش انقدر مهم است؟

 

لوازم آرایش,تعویض لوازم آرایش

 

به جرات میتوان گفت خیلی از خانم‌ها به این مساله توجه نمی‌کنند اما لوازم آرایش تاریخ انقضا دارند. کاملا دقیق و واضح نیست که چه مدت قبل از تعویض می‌توانید لوازم آرایشتان را نگه دارید، اما برای دلایل بهداشتی هر وسیله‌ای در کیف لوازم آرایشتان باید پس از مدتی تعویض شود.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 163

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان