مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

خانواده

خانواده

خانواده

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

بوی بد دهان, رفع بوی بد دهان

 

یکی از مشکلاتی که اکثر روزه ‌داران در ماه مبارک رمضان با آن مواجه می‌ شوند، بوی ناخوشایند دهان است که گاهی علاوه بر خود فرد، ممکن است اطرافیان او را نیز آزار دهد.

البته این مشکل برای بعضی ‌ها فقط به ماه رمضان منتهی نمی‌ شود؛ یعنی در برخی افراد، بوی ناخوشایند دهان‌ در ماه‌ های دیگر سال نیز وجود دارد.

برای‌ آشنایی با راه‌ های رفع بوی دهان از طریق تغذیه‌، پای صحبت متخصصان تغذیه و رژیم‌ درمانی نشسته ‌ایم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 482
خلاصه داستان :

روابط جنسی,آموزش روابط جنسی,ارگاسم مردان

الگوی جنسی جدید ویژه آقایان
فکر می کنم اشتباه نباشد اگر بگوییم که تعداد کمی از ما در زمینه جنسی آموزش رسمی دیده ایم. واقعیت این است که موضوع روابط جنسی چیزی است که اکثریت مردم از آن آگاهی کافی ندارند. میل جنسی معمولاً توسط افراد ناآگاه و آنها که افکار بیمار دارند، سوء تعبیر می شود. اگر کمی به آن فکر کنید، می بینید که بیشتر آن چیزهایی که ما درمورد روابط جنسی یاد گرفته ایم، از والدین، معلمین، دوستان و افراد فامیل است. و متاسفانه هنوز خیلی از ما آن مطالبی که یادگرفته ایم را باور داریم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 419
خلاصه داستان :
حقوق تان را دو برابر کنید
 
دیدگاه افراد پرکار را در خود ایجاد کنید. هیچ‌چیز نمی‌تواند توجه افراد مهم در کار‌تان را سریع‌تر از این جلب کند که به‌عنوان کارمندی بسیار پرکار و سخت‌کوش شناخته شوید.

بعضی‌ از کارمندان حقوق و ترفیع مناسبی دریافت نمی‌کنند در حالی که عده‌ای به سرعت رشد می‌کنند و کارهای مهم‌تر و کلیدی‌تری به آنها واگذار می‌شود و حقوقشان به سرعت افزایش می‌یابد. برایان تریسی که در کتاب جدیدش «درآمد رویایی» به این موضوع پرداخته است. این مقاله تقدیم کارمندان پرتلاش و علاقه‌مند به پیشرفت می‌شود.
 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 404
خلاصه داستان :

تمایل به ازدواج ,عدم تمایل به ازدواج

صحبت مان درباره کسانی که فرصت مناسب و دلخواه ازدواج را پیدا نمی کنند نیست. از کسانی حرف می زنیم که خودشان تصمیم به مجرد ماندن می گیرند. آنهایی که از ازدواج می ترسند یا نفرت دارند. چرا بعضی از زنان از ازدواج فرار می کنند؟

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 401
خلاصه داستان :

علت گریه کودکان,آرام کردن کودک

 

 آیا می دانید لحن صدایی که ما (چه بزرگسال و چه کودک) به کار می بریم پس از مدتی، برایمان عادت می شود. این عادت، نه فقط در صدای ما بلکه در نحوه زندگی و رفتارمان نیز اثر می گذارد! نق نق کردن، معمولا برای اظهار شکایت و جلب توجه شروع می شود و اگر به نق نق های کودکان بی اعتنا باشیم فردی غرغرو و همیشه شاکی تحویل جامعه می دهیم.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 348
خلاصه داستان :

کاری غلط در تربیت کودک تان

کاری غلط در تربیت کودک تان
 
اگر او را از لولوخورخوره ترسانده اند، می توانید با لحنی پر از محبت به او بگویید چنین موجوداتی وجود خارجی ندارند.

ترس کم و بیش در همه مردم وجود دارد و در حد خود هیجان سالمی است. به عبارت دیگر، کسی که از هیچ چیز نترسد، یک انسان طبیعی نیست؛ بلکه بیمار است، زیرا به واسطه ترس است که انسان از خطرهای واقعی آگاه شده و از جان خود دفاع می کند، اما ترس در کودکان از چه سنی شروع می شود؟
 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 328
خلاصه داستان :

12علت عجیب افسردگی!

افسردگی
 
افسردگی می‌تواند ازجمله عوارض‌جانبی بسیاری از داروها باشد.

افسردگی محرک‌های معروف زیادی دارد: ضربه‌روحی، مشکلات مالی، سوگ از دست دادن عزیزان و بیماری نمونه‌هایی از این عوامل هستند. اما اگر افسرده هستید و هیچکدام از اینها درمورد شما صدق نمی‌کند، تعیین یک دلیل خاص برای افسردگیتان کمی دشوار است. درواقع، ممکن است افسردگی شما یک دلیل خاص و مشخص نداشته باشد. در زیر به برخی از علت‌های تعجب‌آور افسردگی اشاره می‌کنیم.
 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 321
خلاصه داستان :

روابط با همسر, دروغ گفتن به همسر

بر خلاف تصور برخی از خانم‌‌ها، مردها از زن‌هایی که هر روز منتظر محبت زیاد یا جملات و پیامک‌های شاعرانه و عاشقانه هستند خوششان نمی‌آید.

 

حتماً شنیده‌اید که بسیاری از کتب و مقالات به خانم‌‌ها توصیه می‌‌کنند که همسرشان را دست کم نگیرند، او را نادان تصور نکنند و گمان نکنند می‌‌توانند همسرشان را گول بزنند و از انجام برخی رفتارها و گفتن بعضی حرف‌‌ها جلوی او خودداری کنند! اما چرا؟ آیا واقعا خانم‌‌ها گاهی باید صمیمیت و یکرنگی را با همسر خود کنار بگذارند و خود را طور دیگری به همسرشان نشان بدهند؟ مسلم است که تظاهر در زندگی زناشویی، چه از طرف مرد باشد و چه از طرف زن معنا ندارد و دروغ گفتن به همسر نیز هیچ سودی نخواهد داشت. اما این توصیه‌‌ها، گاه برای این هستند که هم خانم‌‌ها و هم آقایان بتوانند بیش از پیش خود را به جای همسر بگذارند و درک متقابل آنها از همدیگر بیشتر شود. در این مقاله بعضی از چراغ قرمزهایی که خانم‌های متاهل در جاده‌ی زندگی مشترک نباید از آنها عبور کنند برایتان انتخاب کرده‌ام. به آنها توجه کنید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 320

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان