مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

آرایش وزیبایی

آرایش وزیبایی

آرایش وزیبایی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

سفیدآب,مضرات سفید آب ,استفاده از سفیدآب

استفاده از سفیدآب برای پوست ممنوع!

 

یک متخصص بیماری‌های پوست و مو، استفاده از سفیدآب را برای نظافت پوست، غیرعلمی عنوان كرد.

 

نصرت پورسینا متخصص بیماری‌های پوست و مو اظهار داشت: استفاده از سفیدآب نه تنها فایده‌ای ندارد بلكه در برخی موارد منجر به انتقال تب مالت می‌شود و باید از به كاربردن آن و استفاده از كیسه ضخیم و خشن به‌خصوص برای نظافت پوست اطفال و نوجوانان خودداری كرد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 394
خلاصه داستان :

رژ لب ,رژ لب سرطانی

 

اگر یادتان باشد بیشتر ما وقتی تنها یک دختر بچه بودیم دوست داشتیم یخمک‌های قرمز و نارنجی بخوریم تا لب‌هایمان رنگ بگیرد تا به همه بگوییم: «ببینید چه قشنگ شدم»، «ببینید لب‌هایم چقدر رنگی شده‌ است.» همان ذوق همراه ما بزرگ شده‌ و جایش را به رژهای رنگارنگ داخل مغازه‌ها داده است.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 387
خلاصه داستان :

 

مشکلات مو, موهای نازک,ضخیم کردن مو

 

برای برطرف کردن مشکلات موی سر خود لازم نیست پیش پزشک بروید و سرم ها یا شامپوهای گران قیمت تهیه کنید. با درمان های خانگی که در این مطلب نام برده ایم تا حدی این مشکلات برطرف می شوند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 349
خلاصه داستان :

 

آكنه, بیماری‌ التهابی‌ مزمن‌ پوست

 

آكنه‌ بیماری‌ التهابی‌ مزمن‌ پوست است كه در دوران‌ نوجوانی‌ بیشتر شایع‌ است‌، اما گاه‌ به‌شكل متناوب‌ در سنین مختلف خود را نشان می‌دهد. مشخصه‌ این‌ بیماری‌ به وجود آمدن جوش‌های چركی و سرسیاه روی‌ صورت‌، قفسه سینه‌ و كمر است. این‌ بیماری‌ در مردان‌ شایع‌تر از زنان‌ است‌.

 

در آكنه شدید ممكن‌ است‌ كیست‌ و آبسه‌ در بدن به وجود بیاید. كیست مانند تورمی‌ بزرگتر و سفت‌تر از جوش‌های‌ معمولی‌ در پوست پدیدار می‌شود و آبسه‌ هم یك‌ ناحیه عفونی‌ متورم، ملتهب‌، دردناك‌ و حاوی‌ چرك‌ است‌.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 300

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان