مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

سینما

سینما

سینما

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/170320.jpg

 

با بهترین فیلم‌های الیزابت تیلور آشنا شوید. الیزابت تیلور در فیلم های زیادی و درام های تلویزیونی بازی کرد. تیلور در زندگی خصوصی‌اش نیز جنجالی بود و ازدواج‌های زیادی را تجربه کرد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 721
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/fun1041-6.jpg

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 699
خلاصه داستان :
نیوشا ضیغمی: خوش‌چهره‌تر از من در خیابان زیاد است! + تصاویر
 
نیوشا ضیغمی می‌گوید که مخاطبان او دو بعدی هستند یا از او بسیار خوششان می‌آید و یا نسبت به او خیلی بی علاقه هستند. او معتقد است که تنها چهره او باعث باقی ماندن در فضای سینما نیست.
 
 

«نیوشا ضیغمی» فعالیت در عرصه هنر را با فیلم‌های موفق آغاز کرد و توانست دو بار کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ بلورین  بازیگری از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم باشد اما پروسه نمایش فیلم‌هایش او را مجبور به انتخاب فیلم‌هایی تجاری کرد که بتواند در زمان خود اکران شده و موفق عمل کند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 235
خلاصه داستان :

بازیگران فیلم چه خوبه که برگشتی , آوازخوانی حامد بهداد

حامد بهداد در حال آوازخوانی برای مهناز افشار

«چه خوبه که برگشتی» تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی که به تازگی روی پرده رفته به واسطه نام مهرجویی هم که شده خوب می فروشد و بعد از حدود دو هفته نمایش رقم 400 میلیون تومان را فقط در تهران رد کرده است.
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 186
خلاصه داستان :

 

«اصغر فرهادی‌» به ایران می‌آید

“علی سرتیپی‌” پخش کننده فیلم گذشته خصوص قطعیت اکران این فیلم گفت: فیلم سینمایی “گذشته‌” با مدت زمان ۱۳۰ دقیقه از روز چهارشنبه در گروه سینمایی افریقا به روی پرده می رود و روز گذشته این فیلم بدون هیچ مشکلی توانست پروانه نمایش بگیرد.

وی ادامه داد: یک الی دو صحنه از فیلم برای اکران عمومی حذف شده است اما هیچ ایرادی بر روی فیلم نگذاشته و به صورت زیر‌نویس فارسی اکران خواهد شد.

“سرتیپی‌” عنوان کرد: حواله ی فیلم امروز صادر شد که با توجه به قطعی نبودن این جریان تبلیغات آن با تاخیر صورت می‌گیرد و فردا مواد تبیلغات‌ آماده می شود.

وی در خصوص حضور “اصغر فرهادی‌” در ایران اظهار داشت: به بهانه اکران فیلم “گذشته‌” مراسم اختتامیه‌ی با حضور “اصغر فرهادی‌” خواهیم داشت اما هنوز زمان دقیقی مشخص نشده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

توضیحات / دانلود گزارش کد : 165
خلاصه داستان :

پشت صحنه سریال خروس,سریال خروس

 

بازیگران سریال خروس

سریال کمدی «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی اوایل بهمن سال گذشته کلید خورد و ضبط تصاویر پس از تصویربرداری در لوکیشن هایی چون خیابان بهشتی، رسالت، لویزان، خیابان جشنواره، اتوبان ارتش، بلوار مرزداران و… اواسط فروردین ماه جاری به اتمام رسید.

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، کریم اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، یلدا قشقایی، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفیان، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه باقری، عزت ا… مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش در  سریال خروس بازی داشته اند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 110
خلاصه داستان :

داستان سریال دودکش

سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند.

سریال دودکش,تصاویر سریال دودکش

توضیحات / دانلود گزارش کد : 92
خلاصه داستان :

نظر کامران تفتی درباره آنجلینا و نیوشا ضیغمی

خبرگزاری فارس: کامران تفتی در گپ‌وگفت با فارس گفت: علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر سلطان بی‌چون و چرای هنر نمایش کشور است.

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ فارغ التحصیل بازیگری که از کودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه‌ها بود. و در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد، محمد رضایی راد، محمد چرمشیر، بهزاد فراهانی، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد، اولین کار تلویزیونی او در سریال ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود و از آن پس سریال‌های خواب و بیدار، حس سوم، بی صدا فریاد کن را هم با او کار کرد.با کامران تفتی به گفت و گو نشستیم که متن این مصاحبه در ادامه از نظر می‌گذرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 4

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان