مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

موبایل هوشمند

موبایل هوشمند

موبایل هوشمند

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
بررسی تخصصی گوشی موبایل ال جی جی 2
خلاصه داستان :

 

بررسی تخصصی بررسی اولیه ال جی جی 2 (LG G2)
در دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 926
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/hhc788.jpg

پيدا كردن كليدهای گم شده با تلفن هوشمند
شرکت فنلاندی سازنده تلفنهای هوشمند اعلام کرد که دستگاه های نوکیا به زودی از فناوری برخوردار می شوند که می توانند به مردم در یافتن اجسام گم شده یا جا به جا شده چون کلید اتومبیل و حتی خود اتومبیلشان کمک کند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 817
خلاصه داستان :

 

 

iphone-5-2-650x0

امروز در این مقاله قصد دارم برای شما کاربران خوب گویا آی تی سیزده ویژگی ای که شما را در کار

با آیفونتان حرفه ای تر می کند را شرح دهم ، امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 79
خلاصه داستان :

 تصویر لو رفته از سونی توگاری

توضیحات / دانلود گزارش کد : 58
خلاصه داستان :

 

گوشی هوشمندHTC ONE,ویژیگیهای گوشیHTC ONE,ویژگی های گوشی اچ تی سی وان

 

 

"اچ تی سی آبی" کی می آید؟
چه دوست داشته باشید یا نداشته باشید، گوشی هوشمند HTC ONE یکی از بهترین گوشی های آندرویدی بازار است که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند.
همان طور که می دانید اچ تی سی وان در دو رنگ نقره ای و مشگی عرضه شده است و مطابق گزارش های جدید منتشره، دو رنگ آبی و قرمز نیز به زودی وارد بازار می شود.
وقتی در ماه می جدیدترین گوشی اچ تی سی عرضه شد، خبری از رنگ آبی نبود ولی سایت پاکت-لینت از منابع آگاه شنیده که به زودی ظرف چند ماه دیگر دو رنگ آبی و قرمز نیز وارد بازار می گردد.
تاکنون اچ تی سی 5 میلیون گوشی مدل وان را به فروش رسانده است و دو رنگ آبی و قرمز می تواند در فروش بیشتر به گفته کارشناسان موثر باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 41
خلاصه داستان :

 

ده نکته جالب در مورد گوشی‌های موبایل

در این پست ده نکته جالب در مورد گوشی‌های موبایل را با هم مرور می‌کنیم، اگر دنبال‌کننده مطالب «یک پزشک» بوده باشید، شاید قبلا بعضی از آنها را خوانده باشید، اما بعضی از این نکات را قبلا جایی نخوانده بودم و برای من تازگی داشتند.

۱- نخستین گوشی موبایل: نخستین تماس تلفنی با گوشی موبایل در سال ۱۹۷۳، توسط کارمند شرکت موتورلا، مارتین کوپر، صورت گرفت، وی در آن تماس تلفنی، از یکی از خیابان‌های نیویورک با رقیب‌اش -جوئل انگل- از شرکت AT&T تماس گرفت. در آن زمان موتورلا شرکت کوچکی بود، اما AT&T یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به شمار می‌آمد. او در این تماس حسابی دل رقیب‌اش را سوزاند و به او گفت که دارد که با گوشی موبایل واقعی قابل حمل با او صحبت می‌کند و به این ترتیب به او فهماند که نخستین گوشی موبایل را ساخته است. در آن سوی خط، جوئل، لحظه‌ای سکوت اختیار کرد، احتمالا در آن لحظه،‌ او داشت دندانش‌هایش را از شدت حسادت و عصبانیت بر هم فشار می‌داد!.....

توضیحات / دانلود گزارش کد : 30

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان