مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

کامپیوتر واینترنت

کامپیوتر واینترنت

کامپیوتر واینترنت

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
مدیریت رمز عبور در کدام مرورگرها بهتر است؟
خلاصه داستان :

کدام مرورگر مدیریت رمز عبور بهتری دارد؟

Firefox در مقابل Chrome در مقابل Internet Explorer
با وجود اینکه ابزارهای مختلفی مختص مدیریت رمزهای عبور وجود دارند؛ هر مرورگر وب مدرنی دارای یک سیستم مدیریت رمز عبور درونی است. اما این سیستم های مدیریت رمز عبور مرورگرها چقدر خوب هستند؟ با هم نگاهی خواهیم داشت به مقایسه سیستم مدیریت رمز عبور مرورگرهای محبوب و آنها را از جهت راحتی کار، امنیت، ویژگی های همگام سازی و دستگاه ها و سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط آن ها (برای همگام سازی).

توضیحات / دانلود گزارش کد : 920
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon1/co2624.jpg

ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها و غیره همه بدافزارهایی هستند که کامپیوتر ما را تهدید می کنند. همه ما می دانیک که باید از کامپیوتر خود محافظت کنیم، اما با تعداد زیادی از آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی موجود در بازار کدام یک را باید انتخاب و بر روی کامپیوتر خود نصب و استفاده کنیم؟

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 916
آموزش پاکسازی پروفایل فیسبوک
خلاصه داستان :

 

همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 890
ناسایی کاهنده‌های سرعت در ویندوز 8 و غیر فعال کردن آنها
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/co2584.jpg

 

بتازگی ویندوز 8 را روی رایانه خود نصب کرده‌اید و در کمال تعجب مشاهده می‌کنید سرعت بوت اولیه ویندوز پایین است؟ فکر می‌کنید برخی برنامه‌های نصب شده روی سیستم‌عامل موجب این کاهش سرعت است؟ دوست دارید برنامه‌هایی که سرعت بوت سیستم‌عامل را کاهش می‌دهند شناسایی و آنها را غیرفعال کنید؟

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 847
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/co2583.jpg

رفع مشکل عدم شناسايي سخت‌افزار بلوتوث در ويندوز

یکی از مشکلات شایع کاربران کامپیوترهای رومیزی و یا لپ‌تاپ‌، عدم شناسایی سخت‌افزار بلوتوث توسط ویندوز است. این موضوع می‌تواند از در دسترس نبودن درایور سخت‌افزار و یا سازگار نبودن درایور با نسخه‌ی ویندوز رخ دهد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک راه حل جامع بپردازیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید این مشکل را حل کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 831
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/co2565.jpg

 

نرم‌افزارهای مختلفی برای رمزنگاری فایل‌ها و حفظ امنیت اطلاعات وجود دارد، اما فایل‌های رمزنگاری شده توسط این نرم‌افزارها همیشه در معرض دید قرار دارند و فقط هنگامی که کاربران غیرمجاز قصد دسترسی به آنها را داشته باشند، ‌باید رمزعبور از پیش تنظیم شده را وارد کنند.

در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که کاربران با استفاده از روش‌های مختلف بتوانند فایل‌های رمزنگاری شده شما را باز کرده و به استفاده غیرمجاز از آنها بپردازند. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است فایل‌های خود را علاوه بر رمزنگاری، طوری پنهان کنید که از دید خرابکاران نیز محفوظ بماند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 786
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/co2562.jpg

 

همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار آفیس 2007، محیط کاربری مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تغییر کرده که بخش اعظم این تغییرات نیز مربوط به ریبون طراحی‌شده در بالای این مجموعه نرم‌افزاری است. ریبون جدید در این مجموعه نرم‌افزاری در بسیاری از برنامه‌های آفیس قابل مشاهده و دسترسی به بسیاری از میانبرها، ابزارهای کاربردی و... از این ریبون امکان‌پذیر است.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 759
خلاصه داستان :

آموزش فیس بوک, ترفندهای فیس بوک, مدیریت فیس بوک

زمانی که وارد فیس بوک می شوید، صفحه News feed یا فید اخبار را مشاهده خواهید کرد. فید اخبار جریان آخرین بروزرسانی های دوستان و فن پیج هایی است که آنها را لایک زده اید. شاید بتوان نیوز فید را قلب فیس بوک دانست، جایی که می توانید در مورد اتفاقات مختلف مطالعه و حتی با دوستانتان بحث کنید. مطالب مختلف را مشاهده و آنها را لایک زده و یا نظراتتان را برای آنها ارسال کنید. در این درس شما درباره نیوز فید بیشتر خواهید آموخت. همچنین درباره چگونگی چیدن دلخواه و یا محدود کردن مطالب مختلف در این صفحه مطالبی آموزش داده خواهد شد. و در آخر به شما خواهیم آموخت که چگونه اشتراک مطالبی درباره اشخاص مختلف را دریافت کنید بدون اینکه با آنها دوست بوده باشید.

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 743

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان