مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

رازهای موفقعیت

رازهای موفقعیت

رازهای موفقعیت

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/za4-1245.jpg

هسته اصلی نیاز احساسی مردها این است که مورد احترام همسرشان باشند.

هسته اصلی نیاز احساسی خانم‌ها عزیز شدن است. این مسئولیت شماره یک همه شوهرهاست. معنی آن این است که باید کاری کنید که همسرتان احساس کند دوستش دارید و قدرش را می‌دانید، اینکه او اولین اولویت زندگی شماست.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 838
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/170859.jpg

بسیاری از مدیران تازه کار خیلی زود جوگیر موقعیتی می شوند که به دست آورنده اند، آن هم در حالیکه آموزش های لازم برای پست تازه شان را ندیده اند و راه زیادی تا یک مدیر خوب شدن در پیش دارند.
چنین وضعیتی همه شرایط لازم برای اشتباه کردن مدیران را دارد و مدیران تازه به صندلی نشسته خیلی ساده مرتکب اشتباهاتی می شوند که خیلی ساده تر از آن می توانستند از آنها پیشگیری کنند.
 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 790
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/za4-1241.jpg

 

زندگی با یک همسر منفی‌باف!

آیا همسرتان در کنار شما از مشکلات و مصائب زندگی حرف می‌زند در حالیکه در کنار دیگران، خودش را شخصی مثبت و امیدوار نشان می‌دهد؟ آیا او هر روز آه می‌کشد و امیدواری‌های ساده شما را مسخره می‌کند و از همه چیز انتقاد می‌کند؟

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 789
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/za4-1234.jpg

دروغ گویی از ضعف های جدی در یک رابطه است. اگر فردی که با او وارد رابطه ای صمیمانه شده ایم، با ما صادق نیست و ارتباط با او، نوعی شک مزمن و تردید همیشگی برای ما در پی دارد باید برای این مسئله چاره ای اساسی اندیشید. کنترل کردن دائمی فرد مقابل، افکار سمی به ذهن فرد تزریق می کند که زندگی او را مختل خواهد کرد و آرامش را از او می رباید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 752
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/170164.jpg

 

خیلی از کارمندان هستند که از مدیر خود می نالند و می گویند رئیس خوبی ندارند. آنها اگر چه وظایف خود را انجام می دهند، اما از مقام مافوق خود دل خوشی ندارند. 
در این میان کارمندانی خوش شانس و با اقبال بلند هستند که زیر نظر مدیرانی با ویژگی های زیر کار می کنند. حتی وجود جند ویژگی از این ده ویژگی می تواند یک مدیر را موفق و کارمندش را از او راضی نگه دارد.
 
عادت های مدیران فوق العاده از این قرار است:
 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 707
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/ra4-2027.jpg

 

وقتی کسی در خیابان با رانندگی بد خود، سد راه شما می‌شود، خونتان به جوش می‌آید؟ وقتی فرزندتان در خانه همکاری نمی‌کند، اعصابتان خرد می‌شود؟ عصبانیت احساسی کاملاً طبیعی و حتی سالم است. اما خیلی مهم است که به طریقی مثبت با آن کنار بیایید.

 

چرا که یکی از بزرگترین موانع در راه تحقق موفقیت شخصی و شغلی عصبانیت می‌باشد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 692
خلاصه داستان :

در زندگی پر مشغله امروزی چگونه شاد باشیم؟

در زندگی پر مشغله امروزی چگونه شاد باشیم؟
 
 
اگر زندگی و زمان ارزشمند خود را صرف نگه داشتن کینه ها و تنفر از دیگران کنید تنها چیری که نصیبتان می شود این است که هر روز عصبانی تر و ناراحت تر می شوید و زندگی به کامتان تلخ می شود.

شاد بودن یک انتخاب است . شما می توانید در هر شرایطی که هستید راهی برای شاد بودن پیدا کنید.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 548
خلاصه داستان :

زندگی مشترك, سالگرد ازدواج,جملات عاشقانه

 

هدیه دادن و هدیه گرفتن یكی از زیباترین و پرمعناترین رفتارهای بشری محسوب می گردد. این رفتار روابط مختلف فردی و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث استحكام آنها می گردد.

 

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) می ‌فرمایند: « هدیه پلیدی ها را از بین می‌ برد و دوستی و محبت ایجاد می ‌کند.»

 

توجه به این رفتار ساده و در عین حال بینهایت تاثیر گذار در زندگی مشترك نیز مهم و ضروری محسوب می گردد. به همین دلیل است كه همه متخصصین خانواده بر این اعتقادند كه دختر و پسر باید از همان ابتدا یعنی در دوران نامزدی، این رفتار را در خود پرورش داده و توانمندی های آن را كسب نمایند. شاید از نظر بسیاری تنها توانمندی كه برای هدیه دادن مورد نیاز است پول باشد اما اگر كمی با تامل به این قضیه بنگریم می بینیم كه علاوه بر پول و مهمتر از آن مسائل و توانمندی های دیگری نیز وجود دارند كه ما هرگز به آنها توجه نكرده و نمی كنیم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 475

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان