مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

گردشگری

گردشگری

گردشگری

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

مجله پی دی اس

 

ترس از پرواز را چگونه از دلمان بیرون کنیم؟

برای میلیون‌ها نفر از مردم دنیا، سوار هواپیما شدن و پرواز کردن با آن از ترسناک‌ترین کارهایی است که آنها می‌توانند تصورش را بکنند. براساس آخرین پژوهش‌های صورت‌گرفته ترس از پرواز‌، رتبه سوم را درمیان 10 ترس رایج در دنیا به خود اختصاص داده است و مردم همه روزه برای غلبه بر این ترس خود در حال کوشش و مبارزه هستند. طبق آمار و ارقام پرواز کردن 29 برابر از سفر با خودرو امن‌تر است. هزاران هزار پرواز به طور روزانه‌، به موقع و به سلامت صورت می‌گیرد، با این وجود میلیون‌ها نفر همچنان از پرواز وحشت دارند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 771
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/IR2313.jpg

 گرمازدگی یکی دیگر از مشکلاتی است که مسافران و طبیعت گردان با آن گریبانگیر می شوند. البته در اکثر موارد این گرمازدگی ها اصولا گرمازدگی نیست و با استراحت کوتاهی برطرف می گردد. اما گاهی گرمازدگی های کاملا جدی روی می دهد که عدم برخورد صحیح با آنها به راحتی می تواند عوارض جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 753
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/ir2310.jpg

 

دیدنیهای چهارمحال و بختیاری
این روزها دنا کوهنوردان بسیاری را به خود می بیند. استان چهار محال و بختیاری که در اغلب روزهای سال،سردترین نقطه کشور است در تمام فصول زیبایی های منحصر به فرد و دیدنی دارد، اما برف، یخ و کوهستان اولین مفاهیم زندگی مردم چهارمحال و بختیاری است که خیلی زود با آن آشنا می شوند...

 چهارمحال و بختیاری تقریبا هفت ماه از سال برف دارد و . . .

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 704
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/ghale/hhi1105.jpg

 

زیباترین قلعه های جهان
زمانی که قصرها ساخته شدند هدف آن ها ایجاد کردن یک بهشت کوچک برای ساکنین خود بود. پادشاهان و خانواده های سلطنتی با پولی که از مالیات ها و خراج های مردم جمع می کردند این بهشت های کوچ را برای خود ساختند. در این مطلب 10 قصر زیبای دنیا را می بینید:

توضیحات / دانلود گزارش کد : 632
خلاصه داستان :

جنگل زیبای بامبو در ژاپن,جاهای دیدنی ژاپن

جنگل بامبو در شهر کیوتو (Kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی جهان است. آراشی یاما (Arashiyama) منطقه ای در حومه غربی کیوتو (Kyoto) در ژاپن است که به عنوان یک منطقه تفریحی و یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن، نام و آوازه بلندی دارد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 533
خلاصه داستان :

موزه لوور,تصاویر موزه لوور

 آشنایی با موزه لوور در پاریس

موزه لوور (به فرانسوی: Musée du Louvre)‏ در شهر پاریس در کشور فرانسه واقع شده‌است. بیش از ۳۵هزار اثر هنری در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداری می‌شود.[۴] موزه لوور پربازدیدترین موزه جهان است.

موزه لوور از سال ۱۷۹۳ میلادی تا امروز به عنوان «موزه عمومی» فعال بوده‌است. تمرکز موزهٔ لوور روی هنر، تاریخ بشر و فرهنگ است و آثار بسیاری در این زمینه‌ها در این موزه جای گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به لوح حمورابی، تابلوی بانوی صخره‌ها و تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 498
خلاصه داستان :

جاذبه های گردشگری پاریس,دیدنهای پاریس

 

پاریس، پایتخت فرانسه، سالانه از 30 میلیون گردشگر خارجی پذیرایی می کند و با این رقم پربازدیدترین شهر دنیاست.

جاذبه های گردشگری پاریس متعدد هستند و تقریباً همه آنها کاملاً شناخته شده هستند. دیگر همه برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نتردام، کاخ ورسای، شانزه لیزه و ... را می شناسند.

در کنار این جاذبه های معروف، مکان های متعدد دیگری هم وجود دارند که از میان آنها می توان به موزه ها، بناهای تاریخی، کلیساها و مکان های تفریحی دیگر هم اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 457
خلاصه داستان :

غارهای جهان,زیباترین غارهای جهان

مناظر شگفت‌انگیز غارهای جهان که در سراسر جهان پراکنده هستند. بسیار دیدنی است.


 مناظر شگفت‌انگیز از غارهای جهان
 غار، حفره‌ای است که به طور معمول بر اثر حل شدن سنگ‌ها با آب و ذوب شدن یخ‌ها ایجاد می‌شود. بزرگترین و شگفت‌انگیزترین غارها در سنگ‌های آهکی به وجود آمده‌اند.
بعضی غارها، فقط یک حفرهٔ کوچک هستند که فقط یک نفر می‌تواند وارد آن شود؛ برخی دیگر، گذرگاه‌ها و اتاقک‌های تو در تو دارند. پارک ملی غار ماموت در کنتاکی، در آمریکا، طولانی‌ترین غار دنیاست.

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 409

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان