مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

تازه های کودکان

تازه های کودکان

تازه های کودکان

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
نیازهای کودکان موفق
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/ba1762.jpg

 

ازم نیست کارشناس مسایل کودک باشید تا کودک موفق تربیت کنید. برای اینکه کودک از همان ابتدای کودکی موفقیت را تجربه کند والدین باید به او: عشق و توجه بدهند و نیازهای کودک را بشناسند و در جهت برطرف کردن آنها تلاش کنند. برای اینکه کودک شما نیز با استعداد و سالم رشد کند، 6 مورد زیر را رعایت کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 858
خلاصه داستان :

چگونه معذرت خواهی را به کودک مان بیاموزیم؟

 

کی از موضوعات مهمی که والدین در تربیت فرزندشان به آن اهمیت می دهند، احترام گذاشتن به دیگران و عذرخواهی کردن است.

بسیاری از والدین، هرگز به رفتارهای بد فرزندشان واکنش نشان نمی دهند و کم سن بودن او را توجیه کننده رفتارهایش می دانند. در مقابل، پدر و مادرهایی هستند که فرزندشان را در مقابل هر خطای کوچکی، وادار به عذرخواهی می کنند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 776
خلاصه داستان :

چگونه کودک مان را به خوردن غذاهای سالم تشویق کنیم؟

چگونه کودک مان را به خوردن غذاهای سالم تشویق کنیم؟
 
والدین کودکانی که تغذیه ناسالمی دارند با رعایت چند نکته ساده‌ می‌توانند فرزندان خود را به تغذیه سالم تشویق کرده و سلامت آنان را تضمین کنند. بر همین اساس کارشناسان تغذیه اطفال توصیه می‌کنند
 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 714
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/BA1749.jpg

 

 آیدین پسر 5 ساله‌ای است که با وجود علاقه بسیار زیادی که به ورزش دارد، نمی‌تواند در هیچ‌کلاس ورزشی‌ای شرکت کند. مهم‌ترین دلیل آن هم این است که خجالت می‌کشد. یک بار مادر آیدین سعی کرد او را در یک کلاس ثبت‌نام کند، اما او مدام گوشه کلاس می‌ایستاد و با هیچ کدام از بچه‌ها و مربی ارتباط برقرار نمی‌کرد طوری که مادر آیدین دیگر نتوانست او را به کلاس ببرد.

جالب اینجاست که برادر آیدین به هیچ عنوان اینگونه نیست و پسری کاملا مستقل است و همه کارهایش را خودش انجام می‌دهد. در واقع این دو دقیقا قطب مخالف هم هستند. آیدین علاوه بر اینکه در جمع خجالتی است بسیار به مادرش وابسته است و شب‌ها حتما بايد دست او را بگیرد و در كنارش بخوابد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 691
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/dekor/ba1746.jpg

 

اجتماعی شدن فرآیندی است که در آن کودکان از طریق آن معیارها، ارزشها و رفتارهای مورد نظر فرهنگ و جامعه خود را می آموزند. والدین در سالهای اولیه زندگی فرزندانشان، عوامل اصلی اجتماعی شدن آنها به حساب می آیند. والدین با ابراز محبت، ایجاد محدودیت و آزادی برای کودک و سرکوبی رفتار غیر قابل قبول او، سرمشق کودک قرار می گیرند و بدین ترتیب فرآیند اجتماعی شدن صورت می پذیرد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 673
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/firend/ba1742.jpg

 

 

برای کودکان پیش دبستانی کتک زدن و گاز گرفتن نوعی روش ارتباط برقرار کردن است. برای اینکه روش های بهتری به آنها آموزش بدهید مطلب زیر را مطالعه کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 644
خلاصه داستان :

وقتی کودک بزرگتر از سنش رفتار می کند، یعنی باهوش تر است؟

 

 

باهوش بودن,نشانه باهوش بودن کودک

کودکانی هستند که به قول معروف از خودشان گنده تر صحبت می کنند، آیا این نشانه باهوش بودن کودک است ؟

 

شاید در خانواده اقوام و آشنایانتان کودکانی را دیده باشید که در تصمیم‌گیری‌های پدر و مادر خود مشارکت می‌کنند یا به قول معروف گنده‌تر از خودشان حرف می‌زنند و رفتار می‌کنند،به نظر شما این نشانه باهوش بودن کودک است یا نوعی بلوغ زودرس است؟ممکن است تصور کنید چنین کودکی نابغه است!اصولا خوب است بچه‌ها بیشتر از سن‌شان بفهمند یا خیر؟

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 518
خلاصه داستان :

بازی کودکان,بازیهای کودکانه

 نام چند بازی دوران کودکی خود را به خاطر دارید؟ یکی، دو تا، سه تا یا آنقدر بچه شیطانی بوده‌اید که شمار آن از دستتان در رفته است؟

تقریبا می‌توان گفت که جواب کودکان دهه‌های 50 و 60، هفت سنگ، چوب و چرخ، دسش ده، شاه-دزد-وزیر، اسم فامیل، لی لی و .... است.


همینطور که این نسل به دهه‌های 60 و 70 می‌رسید بازی‌های جدید و خلاقانه تری به آنها اضافه شد، این دو نسل دوران مزاحمت‌های تلفنی کودکانه و آزار مردم به طرق مختلف از جمله زدن زنگ خانه‌ها راس ساعت 2 و 3 بعداز ظهر، ترقه بازی‌های وقت و بی وقت و البته بازی‌های کم خطری مانند آب پاشی، استپ هوایی، بالا بلندی، گرگی رنگی و هزاران بازی من‌درآوردی دیگر بود!

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 441

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان