مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

ترفندها و آموزش ها

ترفندها و آموزش ها

ترفندها و آموزش ها

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
آموزش بازگردانی اس ام اس های حذف شده
خلاصه داستان :

آیا می‌شود پیامک‌های حذف شده را دوباره ریکاوری کرد؟ آیا نرم‌افزار خاصی نیاز است؟
این مقاله به معرفی دو نرم‌افزار با روش کار ساده و امکانات بسیار برای بازیابی اطلاعات از دست رفته تلفن‌های همراه اختصاص دارد. این نرم‌افزارها علاوه بر پشتیبانی از قابلیت بازیابی پیامک‌های حذف شده، امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی کامل‌تر هریک از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 925
مدیریت رمز عبور در کدام مرورگرها بهتر است؟
خلاصه داستان :

کدام مرورگر مدیریت رمز عبور بهتری دارد؟

Firefox در مقابل Chrome در مقابل Internet Explorer
با وجود اینکه ابزارهای مختلفی مختص مدیریت رمزهای عبور وجود دارند؛ هر مرورگر وب مدرنی دارای یک سیستم مدیریت رمز عبور درونی است. اما این سیستم های مدیریت رمز عبور مرورگرها چقدر خوب هستند؟ با هم نگاهی خواهیم داشت به مقایسه سیستم مدیریت رمز عبور مرورگرهای محبوب و آنها را از جهت راحتی کار، امنیت، ویژگی های همگام سازی و دستگاه ها و سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط آن ها (برای همگام سازی).

توضیحات / دانلود گزارش کد : 920
نکات مهم در طراحی لوگو
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon1/co2609.jpg

 

چگونه لوگو طراحی کنید؟

طراحی دنیای پیچیده‌ای دارد! گاهی اوقات احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارد و گاهی نیز فقط یک ایده می‌تواند طرحی نو را ایجاد کند! این روزها ​لحظه به لحظه شرکت‌های جدیدی به ثبت می‌رسند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جدید تاسیس می‌شوند، افراد مختلف در حرفه‌های متفاوت مشغول به‌کار می‌شوند و در بسیاری از این موارد نیز، این کسب‌وکارها نیازمند نشان، علامت تجاری و هرگونه نماد دیگری برای معرفی خود به بازار و مشتریان هستند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 901
آموزش پاکسازی پروفایل فیسبوک
خلاصه داستان :

 

همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 890
ناسایی کاهنده‌های سرعت در ویندوز 8 و غیر فعال کردن آنها
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/co2584.jpg

 

بتازگی ویندوز 8 را روی رایانه خود نصب کرده‌اید و در کمال تعجب مشاهده می‌کنید سرعت بوت اولیه ویندوز پایین است؟ فکر می‌کنید برخی برنامه‌های نصب شده روی سیستم‌عامل موجب این کاهش سرعت است؟ دوست دارید برنامه‌هایی که سرعت بوت سیستم‌عامل را کاهش می‌دهند شناسایی و آنها را غیرفعال کنید؟

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 847
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/co2562.jpg

 

همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار آفیس 2007، محیط کاربری مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تغییر کرده که بخش اعظم این تغییرات نیز مربوط به ریبون طراحی‌شده در بالای این مجموعه نرم‌افزاری است. ریبون جدید در این مجموعه نرم‌افزاری در بسیاری از برنامه‌های آفیس قابل مشاهده و دسترسی به بسیاری از میانبرها، ابزارهای کاربردی و... از این ریبون امکان‌پذیر است.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 759
خلاصه داستان :

آموزش فیس بوک, ترفندهای فیس بوک, مدیریت فیس بوک

زمانی که وارد فیس بوک می شوید، صفحه News feed یا فید اخبار را مشاهده خواهید کرد. فید اخبار جریان آخرین بروزرسانی های دوستان و فن پیج هایی است که آنها را لایک زده اید. شاید بتوان نیوز فید را قلب فیس بوک دانست، جایی که می توانید در مورد اتفاقات مختلف مطالعه و حتی با دوستانتان بحث کنید. مطالب مختلف را مشاهده و آنها را لایک زده و یا نظراتتان را برای آنها ارسال کنید. در این درس شما درباره نیوز فید بیشتر خواهید آموخت. همچنین درباره چگونگی چیدن دلخواه و یا محدود کردن مطالب مختلف در این صفحه مطالبی آموزش داده خواهد شد. و در آخر به شما خواهیم آموخت که چگونه اشتراک مطالبی درباره اشخاص مختلف را دریافت کنید بدون اینکه با آنها دوست بوده باشید.

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 743
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/co2537.jpg

 

این روزها، با توجه به موقعیت های محیطی و شغلی افراد استفاده از سرویس های «وایرلس» بسیار شایع شده است. ولی مشکلی که گاهی اوقات کاربران را نگران می کند اُفت شدید سرعت میباشد. البته دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد، از جمله نویزهای محیطی و مشکلات زیرساختی مناطق تحت پوشش.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 713

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان