مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

اقتصاد

اقتصاد

اقتصاد

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

 

آغازتوزیع بنزین یورو4,افزایش مصرف بنزین یورو 4,قیمت گازوئیل

احتمال افزایش قیمت بنزین در دولت یازدهم

معاون وزیر نفت با اشاره به جهش مصرف و افزایش هزینه تولید بنزین یورو 4 خواستار افزایش و اصلاح قیمت بنزین و گازوئیل شد و اعلام کرد: دولت یازدهم به‌منظور مدیریت و بهینه‌سازی مصرف بنزین و گازوئیل اصلاح قیمت این دو فرآورده نفتی را در دستور کار قرار دهد.

علیرضا ضیغمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در حال حاضر عرضه بنزین با استاندارد یورو 4 در بیش از 20 جایگاه سوخت تهرن آغاز شده است، گفت: طرح توسعه بسیاری از پروژه های افزایش تولید بنزین یورو چهار اروپایی همچون طرح توسعه پالایشگاه نفت شازند، آبادان، لاوان و تهران تاکنون در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 365
خلاصه داستان :

 

مذاکره امریکا با ایران,مذاکرات حسن روحانی با ایران

توصیه دنیس راس به اوباما

با احتیاط با ایران مذاکره کنید!

حتی اگر روحانی قدرت لازم برای مذاکره را داشته باشد، باید نوعی از توافق را زمینه سازی کند که مورد پذیرش مقام معظم رهبری قرار گیرد. بنابراین خیلی زود است که در نتیجه رفتار روحانی، روی کاهش تحریم ها تصمیم گیری شود.

 

نرخ تورم در خرداد به 32.6 درصد رسید/ ﺗﻮرم ﻧﻘﻄﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﻄﻪ 41.2 درﺻد شد

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 301
خلاصه داستان :

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی
البته در این مشاغل هیچ ترتیب آماری وجود ندارد؛ همه چیز نسبی است و به توانایی های شما بستگی دارد.


این روزها داشتن شغلی پر درآمد دغدغه فکری بسیاری از خانم ها شده است. یک شغل خوب و پردرآمد که با روحیه شما سازگار باشد، نه تنها باعث بالا رفتن استقلال مالی است بلکه از لحاظ روانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. بدون شک برای رسیدن به هر حرفه و شغلی باید مسیری را طی کنیم، پس بهتر است قدم در راهی بگذاریم که می دانیم هدفی طلایی انتظار ما را می کشد. فراموش نکنید که هر راهی مشکلات و سختی های خود را دارد. اگر در طول مسیر به درستی قدم برندارید در آخر راه با مشکل مواجه می شوید و به نتیجه موردنظر نمی رسید. البته در این مشاغل هیچ ترتیب آماری وجود ندارد؛ همه چیز نسبی است و به توانایی های شما بستگی دارد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 289
خلاصه داستان :

قیمت لپ‌تاپ,قیمت لپ‌تاپ در بازار

قیمت لپ‌تاپ سقوط کرد

سرانجام قیمت لپ‌تاپ روند نزولی پیدا کرد و کاهش قیمت دلار در آستانه فصل تابستان تاثیر خود را نشان داد. طی هفته گذشته در برخی مدل‌های پرفروش تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت مشاهده شده و پیش‌بینی می‌شود این روند طی هفته جاری ادامه پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کاهش بهای ارز امیدهای زیادی برای بهبود شرایط بازار ایجاد کرده و صرف نظر از افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان مواردی مثل تنوع مدل‌ها و کاهش تاخیر بین ایران و بازارهای جهانی نمونه‌ای از فرصت‌های پیش رو است.

در مقایسه با دهه دوم خرداد ماه می‌توان گفت روند کاهش قیمت در برخی مدل‌ها به ۲۰ درصد می‌رسد اما پیش‌بینی کارشناسان نشان می‌دهد این تغییرات موقتی هستند و در کوتاه مدت شرایط فروش کالای لپ‌تاپ با تحولاتی روبرو خواهد شد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 278
خلاصه داستان :

سکه آتی,قیمت سکه و دلار در بازار آزاد

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 257
خلاصه داستان :

قیمت دلار,دلار روحانی

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 256
خلاصه داستان :

قیمت دلار,کاهش قیمت دلار,علل کاهش دلار

کارشناسان اقتصادی  تحلیل می‌کنند

چرا 'دلار' سقوط کرد؟

چند روزی است که روند کاهش قیمت ارز و سکه شتاب بیشتری به خود گرفته است. نرخ فروش هر دلار امروز بر روی تابلوی صرافی ها دو هزار و 950 تومان، نرخ خرید دو هزار و 800 تومان، نرخ فروش هر یورو 3 هزار و 950 تومان و نرخ خرید 3 هزار و 800 تومان اعلام شد.

صرافان قیمت فروش هر پوند انگلیس بر روی تابلوها را در روز جاری 4 هزار و 800 تومان، قیمت خرید 4 هزار و 400 تومان، قیمت فروش هر درهم امارات 850 تومان و قیمت خرید 750 تومان درج کردند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 252
خلاصه داستان :

قیمت دلار,دلار روحانی

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات طلا:دولت با دلار 2400تومانی تحویل روحانی می شود

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات طلا و جواهر با تحلیل وضعیت موجود بازار طلا و سکه پیش‌بینی کرد این روند نزولی تا ۲ ماه آینده ادامه داشته باشد و گفت: دولت دهم قصد دارد دولت را با دلار ۲۴۰۰ تومانی به آقای روحانی تحویل دهد.
 
جزئیات  در ادامه مطلب
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 245

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان