مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

ایستگاه مشاوره

ایستگاه مشاوره

ایستگاه مشاوره

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
چرا سبک اصیل زندگی ایرانی در حال فراموش شدن است؟
خلاصه داستان :

قدیم‌ها زندگی‌های خانوادگی شكل دیگری بود. دورهم‌نشستن‌های خانوادگی هر شب در حیاط بزرگ یا در پذیرایی بزرگ خانه تشكیل می‌شد و بزرگ‌ترها و كوچك‌ترها دور هم می‌نشستند و از همدیگر می‌گفتند. در كنار هم بودن، طرح مشكلات، كمك برای رفع آنها، تلقین عشق و محبت و آرامش ذهنیتی است مهم‌ترین معانی است كه با مطرح شدن اسم «خانواده» در فكر انسان نقش می‌بندد. اما امروزه به دلیل مشكلات و شیوه جدید زندگی كه وجود دارد در كنار هم بودن بین افراد

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 932
بهترین و ساده ترین راه برای جوانتر ماندن
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagoon/ra4-2058.jpg

 

آیا به نظر شما راهی برای مقابله با گذشت زمان وجود دارد؟ خب، بله حق باشماست، راهی وجود ندارد. شما اگر تعلل کنید زمان همه چیز را از دست‌تان درمی‌آورد. ولی تقریبا 70 درصد عوامل پیری قابل‌کنترل هستند.

زیبایی، انرژی و سلامت؛ زمان هر سه آنها را فرسايش می‌دهد مگر اینکه از این دستورالعمل ساده پیروی کنید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 883
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/za4-1253.jpg

 

ک قانون کلی درباره شکل گیری و ادامه رفتارهای منفی وجود دارد: رفتارهای منفی با وجود آسیب زایی شان در صورتی ادامه پیدا می کنند که پاداش دریافت کنند و تقویت شوند. مثال زیر به روشن تر شدن این موضوع کمک می کند:

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 859
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/za4-1247.jpg

 

در فرهنگ ملی و دینی ایران تاکیدی زیادی بر تکریم سالمندان شده است.  اما آنچه که مسلم است نگهداری و تکریم سالمندان به این سادگی ها هم نیست که اگر امری ساده و پیش پا افتاده بود تا این حد در دین اسلام به آن توجه نمی شد و مورد تاکید قرار نمی گرفت................

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 848
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/ra4-2045.jpg

ورزش، دوای درد افسردگی

درمان مبتلایان به اختلالات روان‌شناسی همچون افسردگی و اضطراب، به مصرف دارو و انجام مشاوره‌های روان‌شناسی وابسته است، اما علاوه بر این درمان‌ها لازم است این بیماران فعالیت‌هایی را نیز در قالب تفریح و سرگرمی داشته باشند، آن هم در قالب‌هایی که به درمان‌شان کمک کند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 801
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/ra4-2041.jpg

یک روانپزشک گفت: افسردگی در نوجوانان 1۵ تا 17 ساله می‌تواند به صورت گرایش به سیگار، قلیان، انجام رفتارهای بزهکارانه، افت تحصیلی و ارتباطات جنسی نامعقول بروز پیدا کند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 798
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/za4-1237.jpg

عشقتان را از روي SMS هايش بشناسيد

تست روانشناسی - بی‌شک همان‌طور که پیشرفت علم و دردسترس بودن امکانات ارتباطی راه‌های با خبر شدن آدم‌ها از هم را آسان‌تر و سریع‌تر کرده، به همان نسبت هم آدم‌ها را از هم دور کرده. تب پیامک‌ها و دنیای مجازی به قدری ما و زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار داده که دیگر کمتر برای همدیگر وقت می‌گذاریم. می‌توان گفت برای با هم بودن تنبل شده‌ایم و با خیال اینکه وقتی می‌توان با یک پیامک از یکدیگر با خبر شد دیگر نیازی به طی کردن مسافت‌ها نیست و این یعنی دور شدن از هم و حس نکردن یک ارتباط، حالا می‌خواهیم بدانیم که آیا با این پیامک‌ها می‌توانیم احساسات خود را هم بروز بدهیم یا حتی پی به افکار طرف مقابل خود ببریم، در این باره با پوریا پاکرو روانشناس و مشاور خانواده صحبت کرده‌ایم و به نتایج جالبی رسیده‌ایم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 773
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/ra4-2027.jpg

 

وقتی کسی در خیابان با رانندگی بد خود، سد راه شما می‌شود، خونتان به جوش می‌آید؟ وقتی فرزندتان در خانه همکاری نمی‌کند، اعصابتان خرد می‌شود؟ عصبانیت احساسی کاملاً طبیعی و حتی سالم است. اما خیلی مهم است که به طریقی مثبت با آن کنار بیایید.

 

چرا که یکی از بزرگترین موانع در راه تحقق موفقیت شخصی و شغلی عصبانیت می‌باشد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 692

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان