مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

نکات ورزشی

نکات ورزشی

نکات ورزشی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagoon/hhs850.jpg

 

چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها
۱- با توجه به اینکه یکی از سه بافت مهم موجود در سینه ها بافت چربی( fatty tissue  ) می باشد ، ورزش های هوازی و ایروبیک مستلزم مصرف کالری بیشتر است که بدن برای تامین این کالری مورد نیاز از چربی های ذخیره شده در بافت سینه ها ، باسن و رانها استفاده می کند.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 882
سونای خشک با سونای بخار چه تفاوتی دارد ؟
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/hhs847.jpg

تفاوت میان سونای خشک و بخار چیست؟
سونا یکی ازفعالیتهایی است، که تقریباً همه ورزشکاران با آن آشنا هستند و در سطح قهرمانی و حرفه ای و آماتوری به آن توجه خاصی دارند، اما این که چه فوایدی دارد و چگونه باید از آن استفاده کرد، دانستن آن برای همگان بسیار لازم به نظر می رسد.


اولین بار، فنلاندی ها سونا( خشک) را به کار گرفتند. گفته می شود از هر ۳ خانه در فنلاند، یکی دارای سونا است.فنلاندی ها معتقدند سونا بدن را از استرس ها و سموم آزاد می کند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 857
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/hhs835.jpg

 

نعطاف پذیری ( تعریف و انواع آن )

-انعطاف پذیری را می توان تحت عنوان دامنه حرکتی مفصل یا گروهی از مفاصل تعریف کرد
-دامنه حركتي طبيعي مفصل و بافت نرم در پاسخ به فعاليت يا كشش پسيو  یا غیر فعال ( HALVORSON 1989)

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 832
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/170549.jpg

 

درباره اینکه هدفتان از ورزش، لاغر شدن باشد یا به طور ایده‌آل تناسب اندام پیدا کنید و سلامت خود را بهبود ببخشید، عقاید درست و غلطی هم وجود دارد. بر اساس توصیه کارشناسان، اشتباهات و واقعیات مرتبط با ورزش را گرد آورده‌ایم که اطلاع از آنها برای شما که ورزش می‌کنید مفید است.

اشتباه اول: ورزش، مرا از شکم بزرگم خلاص می‌کند.

واقعیت: هر کسی به گونه‌ای اضافه وزن پیدا می‌کند، اما چاقی شکمی‌ مشکل رایج آقایان است. حتی اگر ورزش کنید و دراز و نشست انجام دهید، شما برای از دست دادن چربی اطراف شکم‌تان به اندازه ی کافی کالری نمی‌سوزانید و نمی‌توانید ماهیچه‌هایی را که رشد . . .

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 760
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/sink/hhs813.jpg

8 ورزش خطرناک برای نوجوانان و جوانان
ورزش های بسیاری برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که علاوه بر سرگرم شدن می توانند آن را به طور حرفه ای هم دنبال کنند و آینده روشنی برای خود رقم بزنند.اما برخی از این ورزش ها همچون فوتبال و دوچرخه سواری، خیلی هم برای بدن مفید نیستند و می توانند آسیب هایی به مغز برسانند که شاید جبران پذیر نباشد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 686
خلاصه داستان :

روانشناسی ورزشی,راههای کاهش اضطراب ورزشکاران,رشته روانشناسی ورزشی

روان شناسی موفقیت در ورزش
    
استرس افزایش یافته در ورزشکاران می تواند منجر به اثرات منفی فیزیکی و روانی بر روی آنان و کاهش توان و کارائی ورزشکار گردد، ورزشکار عرق سرد می کند و درباره نتیجه رقابت خود نگرانی مضاعفی دارد و در می یابد که تمرکز کافی را برای انجام رقابت ندارد.

این امر مربیان را بر آن داشت که به رشته روانشناسی ورزشی و نقش بخصوص آن در مدیریت استرس ورزشکاران علاقه مند شوند و این علاقه مندی بخصوص در مورد تکنیک هایی بود که سبب کاهش استرس و افزایش تمرکز ورزشکار می شدند. روانشناسی ورزشی یک ابزار بسیار قدرتمند درپیروزی یک ورزشکار به حساب می آید و تاکید روز افزونی بر آن می شود. تاکید بر چهار ویژگی ذهنی ورزشکاران اساس این رشته می باشد که در زیر به آنها می پردازیم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 534
خلاصه داستان :

ورزش,تمریناتی برای گرم کردن بدن در ورزش,تمرینات کششی بدن

گرم کردن قبل از انجام ورزش برای جوانان
سپری نمودن یک فصل ورزشی بدون آسیب دیدگی نیازمند انجام یک برنامه ی آماده سازی مناسب است. انجام حرکات کششی مناسب قبل از شروع به ورزش کردن نقش مهمی را در جلوگیری از آسیب دیدگی ایفا می کند. در این مجال به معرفی چندید حرکت کششی مناسب برای جوانان ورزشکار می پردازیم. این حرکات بر اساس توصیه ی آکادمی جراحان اورتوپدی آمریکا می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 517
خلاصه داستان :

شنا,عوارض شنا,عوارض استفاده از استخر

خشکی پوست و تغییر رنگ موها از عوارض شایع استفاده از استخر
یک متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه هنگام شنا در استخر، کلر موجود در آب موجب خشکی پوست می‌شود، گفت: برای رفع خشکی پوست پس از شنا کردن، حتما باید دوش گرفت و از لوسیون‌های مرطوب کننده بدن استفاده کرد.

دکتر سیمین ابراهیم زاده گفت،با بیان اینکه تغیییر رنگ موها پس از استخر عارضه شایعی است که اغلب خانم‌ها از آن گله‌مندند، گفت: معمولا تغییر رنگ موها پس از شنا کردن در استخر ایجاد می‌شود، موهای بلوند و خاکستری و دکلره شده به علت وجود یون مس در آب استخر که ناشی از مصرف جلبک کش‌ها در آب استخر بوده و یا ناشی از لوله های مسی است که آب را به استخر می رسانند به رنگ سبز درمی آیند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 468

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان