مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه روز سه شنبه 18 تیرماه 92

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) شاید متوجه شوید که احساسات شما امروز دچار تغییر بزرگی می شوند. از آن به عنوان چاشنی روز استفاده کنید. به دیگران نشان ده

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) شاید متوجه شوید که احساسات شما امروز دچار تغییر بزرگی می شوند. از آن به عنوان چاشنی روز استفاده کنید. به دیگران نشان ده

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس)

شاید متوجه شوید که احساسات شما امروز دچار تغییر بزرگی می شوند. از آن به عنوان چاشنی روز استفاده کنید. به دیگران نشان دهید که شما هم چیزی برای گفتن دارید و از گفتن آن نمی ترسید. در هر کاری که انجام می دهید شوخی و خنده را فراموش نکنید. این رفتار مثبت باعث می شود که هر در بسته ای به رویتان باز شود. تجربه عشق و رمانس نیست که امروز باعث می شود به فردی توجه ویژه ای نمایید، بلکه گفتگویی آموزشی دلیل آن است. شما شیفته دانایی و عقلانیت او شده اید و یادتان رفته است که این یک قرار عاشقانه است. این گفتگو می تواند مبنایی برای دوستی بزرگی باشد. امروز در مورد حرف های خود مراقب باشید. اگر مراقب نباشید، چیزی را از دست می دهید که نباید از دست بدهید. شما اطلاعات مهمی دارید که فرد دیگری آن را می خواهد. از این به نفع خود استفاده کنید. رازهای شما ارزشمندند.

فال متولدین اردیبهشت ماه

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فال متولدین خرداد ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز با عشق و علاقه کار کنید. روحیه اندوهگین خود را کنار بگذارید. زیر نور آفتاب بروید چه واقعاً چه مجازاً! وقتی دنیای بزرگی آن بیرون هست که می توانید کشف کنید نیازی به فرو رفتن در لاکتان نیست. امروز روزی است که باید همه چیز را سبک بگیرید و پرانرژی باشید. یادتان باشد که خوشبختی و شادی یک انتخاب است. امروز طالع شما بسیار عالی و خوش شگون است و این یعنی حضور یافتن در مناسبت های اجتماعی کاملاً به نفع شما خواهد بود. اگر در رابطه ای دائمی هستید، بهتر است که به زندگی خود انرژی تازه ای بدمید. اگر به دنبال عشق هستید، افرادی را ملاقات می کنید که برایتان کاملاً مناسبند. فرصت های زیادی پیش روی شماست. امروز به مدارک و قراردادی که جلوی شما می گذارند خوب دقت کنید. قبل از امضای آنها خوب بررسی کنید و آنها را موشکافی کنید. داشتن چشم ریزبین بیش از همیشه به دردتان می خورد.
 

فال متولدین تیر ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

فال متولدین مرداد ماه


اگر مسئله ای عاطفی شما را ناامید می کند، باید راه های سالمی برای تسکین این موقعیت بیابید. پرخوری کردن مشکلات را حل نمی کند. این فقط آنها را می پوشاند و رسیدگی به آنها را سخت تر می کند. زمان آن رسیده که از این روتین و روزمره گی درآیید و تازگی و طراوت بیشتری به این موقعیت بدمید. شما عشق زیادی دارید که می توانید آن را با دنیا تقسیم کنید. امروز در یک مناسبت اجتماعی در گفتگو درباره تحصیل و هنر غرق می شوید. این محیط طوری است که تیر عشق هر لحظه ممکن است به قلبتان فرود آید. حتی اگر قسم خورده باشید که دوباره هرگز عاشق نشوید، امروز نمی توانید مقاومت کنید. او هم همینطور است. امروز فردی در محل کارتان هست که حفره های ایده جدید و عالی شما را پیدا می کند. زود تسلیم نشوید و از اطلاعات جدید برای اصلاح نقشه خود و نه دور انداختن آن استفاده کنید.

فال متولدین شهریور ماه  (مجله پارس دی اس)

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال متولدین مهر ماه

غرور شما امروز نمی گذارد که پیشرفت کنید. مراقب کسانی که می خواهند لقمه بزرگتر از دهانشان بردارند باشید. در مورد تخصیص منابع به افراد دور و برتان نیز واقع گرا باشید. کسی سعی می کند که از روحیه سخاوتمند و بخشنده شما سوءاستفاده کند. از مهارت های کارآگاهی خود برای رسیدن به ریشه مشکل و ایجاد تغییرات لازم استفاده کنید. گاهی تنها کاری که باید بکنید این است که چند کلمه محبت آمیز بگویید و دل طرفتان را بدست آورید و امروز این موقعیت برایتان پیش می آید. کسی متوجه می شود که شما ناراحت هستید و برایتان حرف های آرامش بخش می زند و این روحیه شما را خیلی بالا می برد. امروز در محل کار اگر با کسی پشت تلفن حرف می زنید باید همه جزئیات را برایش روشن کنید. اگر محدودیت ها و شرایط مربوط به موضوع پیش رو را کاملاً درک نکنید در منگنه گیر می کنید.


 

فال متولدین آبان ماه  (مجله پارس دی اس)

همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.

فال متولدین آذر ماه

امروز در انتقاد کردن عجله نکنید. مثبت نگاه کنید و در مورد چگونه تعریف کردن از دیگران فکر کنید. دل شما به توجهی بیشتر از قبل نیاز دارد، پس سعی کنید در دایره افرادی قرار بگیرید که روحیه شما را بالا ببرند نه اینکه روحیه تان را خراب کنند. اگر همیشه به آینده می اندیشید، شاید همه چیزهایی که در حال حاضر رخ می دهند را درک نکنید. شریک زندگی شما امروز گویی سرچشمه حکمت و دانایی است. معمولاً شما هستید که حقایق جالبی را مطرح می کنید که بینش های عمیقی از انواع موقعیت ها می دهند. ولی امروز عشقتان چیزهای زیادی به شما می گوید که به شما در نگرش به مسئله خاصی از دیدگاهی جدید کمک می کند و شما از این کار او سپاسگزارید. فردی در محل کارتان امروز رفتار نامناسبی دارد. او از حد خود گذشته است و درست رفتار نمی کند. نترسید و از جایگاه بالاتری موقعیتش را به او تذکر دهید. شما حق این کار را دارید.

متولدین دی ماه

شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز منتظر فرد دیگری نمانید تا کنترل اوضاع را بدست بگیرد. شما اداره امور را بدست بگیرید. کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است حتی اگر با مخالفت دیگران روبرو شوید. شما می دانید که بهتری چیز برای شما و موقعیت فعلی چیست. مثل دیگران جسور و قوی باشید. شما حق دارید که نظرتان را بیان کنید. به چیزهایی که ایمان دارید عمل کنید. امروز شما درمی یابید که غرق در امر عشقی پرشوری با فرد بسیار روشنفکری شده اید. چه در کلاسی آموزشی شرکت کنید چه در جلسه ای در دانشگاه، شدیداً مجذوب فردی می شوید که دقیقاً می داند چه می کند. او خیلی هم شوخ طبع است و شما از این ویژگی او خیلی خوشتان می آید. امروز در محل کار فردی شما را عصبانی می کند. حواستان باشد که تلافی شدیدی نکنید. اگر این کار را بکنید شرایط تان بدتر از فردی می شود که این مسئله را شروع کرده است. دست بالا بگیرید و خودتان را کوچک نکنید.

فال متولدین اسفند ماه (مجله پارس دی اس)

دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.
 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 489

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان