مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال 17 مرداد 92

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92 فال روزانه فروردین: ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل بر

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92 فال روزانه فروردین: ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل بر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Documents/fale_rozane_parsds.jpg

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92

فال روزانه فروردین:

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

فال روزانه اردیبهشت:

در چند روز آینده در رابطه با مسائل مالی مشکل می توانید پیشرفت کنید. البته از این موضوع نترسید تنها سعی کنید پول خرج کردن خودتان را کنترل کنید به خصوص در حال حاضر.

فال روزانه خرداد:

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

 

فال روزانه تیر:

گاهی اوقات خیلی یکدنده و لجباز می شوید و متوجه نمی شوید که دیگران چقدر این موضوع را جدی می گیرند.اگر به شدت با چیزی مخالفت می کنید آیا دلیلی برای این مقاومت دارید؟اگر از همکاری با شخصی امتناع کرده اید اکنون نوبت آن شخص است که تلافی کند.

 

فال روزانه مرداد:                                    .

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

 فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92

  فال روزانه شهریور:

 

در حالی كه ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است كه مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید كه یك كار گروهی را شروع كنید یا خودتان را كاملاً درگیر یك پروژه كنید. از زیاد كار كردن نترسید، فقط با خودتان عهد كنید كه حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود كنید.

 

 

فال روزانه مهر:

امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

 

فال روزانه آبان:

پیشرفت هایی در پشت پرده در حال وقوع است.اگر در حال استراحت هستید و از درخشیدن در اجتماع برای مدتی دور مانده اید،این خبر خوب است.اگر در مرکز باشید بیشتر لذت می برید و حتی از خودتان می پرسید که چرا تاکنون در پشت صحنه بوده اید.

 

فال روزانه آذر:                           

 امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛  یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

 

فال روزانه دی:

امشب منزلتان بسیار شاداب و سرگرم كننده است و دیگران برای جلب توجه شما با هم رقابت دارند. به نظر شما محبوبیت در میان كسانی كه بیش تر مورد توجه شما هستند، عالی نیست؟ اما بعضی دیگر احساس تنهایی و غریبی می كنند بنابراین به آن ها هم توجه كنید.

فال روزانه بهمن:

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

 

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92

 

فال روزانه اسفند:

اگرچه شما مجبورید سخت كار كنید، ولی در دورن خود دوست دارید كه امروز را به تفریح كردن بپردازید. بدترین خبر اكنون برای شما این است كه هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به‌طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود كه باید زمانی را به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نكنید كه تمام كارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلكه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بكنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.

 

فال روزانه پنج شنبه 17 مرداد 92

فال روزانه امروز 17/5/92

فال روزانه فردا پنج شنبه 17 مرداد 92


 

آشنای محبوب 2

با توجه به موضوعات مهمی که در DVD آشنای محبوب(راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی) بدان پرداخته شده است از جمله مقدمات آمیزش ، رفتار جنسی، بهداشت جنسی، بیماری‌های جنسی، داروهای محرک، ناتوانی‌های جنسی، و ... و همزمان با استقبال بی‌نظیری که همچنان ازاین DVD بعمل می‌آید DVD جدید تحت عنوان ناگفته‌های زناشویی برای استفاده خانواده‌های محترم عرضه می‌گردد.

همسرانی که بعد از مدتی که از رابطه زناشویی آنها می‌گذرد ممکن است کمی‌ها و کاستی‌هایی را در ارتباط جنسی خود با همسرشان را احساس کنند و از این بابت نگران باشند.  بسیاری از افراد به علت حجب و حیا از بیان مشکلات جنسی خودداری می‌کنند و این در حالیست که میزان شیوع اختلالات جنسی در بین خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشی مناسب در این زمینه نیاز دارد.

 خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 7500 تـومان

  


 

درمان چاقی

با دیدن این فیلم آموزشی شما یک کارشناس علمی در درمان چاقی خواهید شد

با جدیدترین روش های علمی و بدون عوارض در دنیا

توسط اساتید با تجربه در ایران

دارای مجوز از انجمن پیشگیری و درمان چاقی

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 8.000 تـومان

  

 


 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 861

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان