مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال جمعه 21 تیر 92

  متولد فروردین : امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌

  متولد فروردین : امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

متولد فروردین : امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

 

اردیبهشت

امروز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید. همه ی آنها را بدون توجه زیاد به آنچه انجام می دهید، به اتمام برسانید. زمانی برای کار کردن با آنهایی که دوستشان دارید پیدا کنید و اوقات را با خانواده تان بگذرانید. سعی کنید خیلی کسل نشوید، و خیلی هم نوشابه نخورید.

 

متولد خرداد : حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

 

تیر

امروز روز بسیاری خوبی برای هم صحبت شدن با بهترین دوستانتان خواهید داشت. یک تجدید دیدار خانوادگی ترتیب داده و آنرا به خوبی رهبری کنید. از حیاط خلوت خود استفاده کنید، و البته حیاط خلوتتان نیاز به تمیزکردن خواهد داشت. سگتان حسابی آنجا را کثیف کرده است.

 

متولد مرداد : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

 

شهریور

امروز خیلی احساس خوشحالی نمی کنید. نمی خواهید سرکار باشید. به دیگران احساس خود را نگویید. ممکن است حرفتان را به گوش مافوق ها رسانده و آنها هم با اخراج شما از خجالتتان در بیایند!

 

متولد مهر  : شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

 

آبان

امروز ایده ها و تفکراتتان را برای خودتان نگه دارید. همیشه عقاید و ایده هایتان را با اعتماد بنفس ابراز می کنید، و لی امروز درباره ی آنچه که رخ داده اشتباه می کنید. سعی کنید که در محیط کاری به حرف دیگران گوش دهید و به نصیحت های اعضا خانوادتان توجه کنید.

 

متولد آذر : شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

 

دی

امروز تصمیم هایتان را براساس اطلاعات درست بگیرید، و نه براساس حس ششمتان. شما فردی بسیار قوی هستید و نیاز به این دارید که به دیگران نشان دهید که می توانید از خود تصمیم بگیرید. و این تصمیمات هم عاقلانه خواهد بود. امروز کمی وقت صرف خود کنید.

 

متولد بهمن : شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

 

اسفند

امروز خیلی پول خرج چیزهای بیهوده نکنید. مطمئن شوید، فقط آنچیزهایی را بخرید که نیاز دارید. ولخرجی برایتان عواقب خیلی بدی خواهد داشت. ذهنتان را روی کارها و وظایفتان متمرکز کنید و مراقب خانوادتان باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 538

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان