مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

گرایش های جوانان به سیگار و قلیان می تواند نشانه افسردگی باشد

مصرف سیگار وقلیان در بین جوانان میتواند نشانه ای از بروز افسردگی باشد یک روانپزشک گفت: افسردگی در نوجوانان 1۵ تا 17 ساله می‌تواند به صورت گرایش به سیگار، قلیان، انجام رفتارهای بزهکارا

مصرف سیگار وقلیان در بین جوانان میتواند نشانه ای از بروز افسردگی باشد یک روانپزشک گفت: افسردگی در نوجوانان 1۵ تا 17 ساله می‌تواند به صورت گرایش به سیگار، قلیان، انجام رفتارهای بزهکارا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe2/ra4-2041.jpg

مصرف سیگار وقلیان در بین جوانان میتواند نشانه ای از بروز افسردگی باشد

یک روانپزشک گفت: افسردگی در نوجوانان 1۵ تا 17 ساله می‌تواند به صورت گرایش به سیگار، قلیان، انجام رفتارهای بزهکارانه، افت تحصیلی و ارتباطات جنسی نامعقول بروز پیدا کند.


علامت افسردگی در کودکان و نوجوانان با افسردگی در بزرگسالان متفاوت است چرا که افسردگی در بزرگسالان به صورت گریه، خستگی، گوشه‌گیری، افکار خودکشی، عدم تمایل به کار کردن، افت عملکرد و مسائلی از این قبیل خود را نشان می‌دهد.

این روانپزشک گفت: در کودکان و نوجوانان علائم افسردگی بیشتر به صورت پرخاشگری است.

استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تصریح کرد: در سنین پائین‌ علائم افسردگی می‌تواند به صورت تغییر تغذیه، تغییر رفتار، افزایش چسبندگی به مادر، عدم ارتباط منطقی با همسالان، اختلال خواب، گریه کردن، گوشه‌گیری و شب ادراری بروز پیدا کند.

این روانپزشک ادامه داد: در سنین بالاتر و در سنین 15 تا 17 سال،‌ افسردگی می تواند به صورت گرایش به سیگار، قلیان، انجام رفتارهای بزهکارانه، افت تحصیلی و ارتباطات نامعقول آشکار شود.

استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بیان داشت: والدین در مواجهه با چنین رفتارهایی در کودک یا نوجوان خود باید از انجام رفتارهای خشن، کتک‌زدن ، محدود کردن و استفاده از اجبار برای تغییر رفتار فرزند خود بپرهیزند و سعی کنند در اولین فرصت با یک مشاور تماس گرفته و از او راهکار مناسب را جویا شوند.

منبع:خراسان

 


 

ساعت دیواری طرح ماه
زیبایی خانه نه از مبلمان می‌آید، نه از تلویزیون و نه از میز، صندلی، قالی و قاب عکس. زیبایی خانه از ترکیب درست و انتخاب هنرمندانه همه وسایلی می‌آید که در خانه می‌گذارید و منزلتان را با آن دکور می‌کنید. هرچیز به ظاهر کوچکی در خانه تأثیر خود را به زیبایی کلی می‌گذارد. یک گلدان کوچک پر از گل، یک مجسمه کوچک فرشته روی شومینه، یک آویز زیبا گوشه دیوار و… پس باید در انتخاب همه وسایل، سلیقه و هنر به خرج دهید. یکی از وسایلی که لازم است در همه خانه‌ها باشد، ساعت است. معمولا در انتخاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل‌های ساعتهای دیواری و رومیزی آنقدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیله آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنید. این نمونه‌های بسیار زیبا به شما برای ایده گرفتن کمک خواهند کرد.

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 42.000 تـومان

  


 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 798

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان