مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 2 تیر 92

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) در حالی كه دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممكن است به مسائلی كه ا

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) در حالی كه دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممكن است به مسائلی كه ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس)

در حالی كه دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممكن است به مسائلی كه امروز می آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یك تصویر ذهنی كامل داشته باشید، سپس می توانید به موضوعاتی بپردازید كه هنوز نیاز به این دارند كه رویشان كار شود. زمانی كه به دوستانتان احتیاج دارید از تكیه كردن بر كمكهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما می خواهید مهمان ای را که برای شام در خانه تان تدارک دیده اید را کنسل کنید،و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه های اجتماعی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه ریزی کنید.

فال متولدین خرداد ماه  (مجله پارس دی اس)

زمانی كه دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان كار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید كه به خاطر راضی كردن یك شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول كنید. اگر شما چیزی برای قسمت كردن با دیگران دارید با رضایت كامل این كار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی كاری را برای فردی انجام دادن همان قدر كه برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال متولدین تیر ماه  (مجله پارس دی اس)

مروز احساس بی هدفی و سرگردانی می کنید، به خصوص از نظر ذهنی. نگران نباشید، این اثر گذراست. مسئولیت های شما با کودکان بر درگیری شما با گروه ها تأثیرگذار است. شاید آزادی عمل بیشتری برای ارتباط با دیگران می خواهید، زیرا کاری هست که باید انجام دهید.

 

فال متولدین مرداد ماه

اگر یك شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نكنید كه او را عوض كنید. اكنون موقعیت مناسبی نیست كه بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده آل هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نكنید، برای اینكه تصور كردن این موضوع سخت است كه آنها هم با همان موضوعاتی كه برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی كنید به خودتان بقبولانید كه در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی كه شما برگزیده اید برای دیگران مناسب نیست.

فال متولدین شهریور ماه  (مجله پارس دی اس)

هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد که واقعاً برای شما خوب باشد، اما اکنون شما مجبورید که به وعده‌هایتان عمل کنید. این به معنی این نیست که شما قادر نیستید رویاهایتان را آشکار کنید، بلکه به این معنی است که شما می‌ترسید دست به ریسک بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

فال متولدین مهر ماه

امروز شما برای قدری تفریح كردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است كه تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفكر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می شود نتوانید خوب فعالیت كنید. در موقعیتی كه شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، كمی نرم خویی می تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان كمك كند.

فال متولدین آبان ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز روز ایده آلی برای کار کردن با شرکا و دوستان نزدیک نیست، زیرا انرژی امروز بلوکه شده است. دیگران همکاری نمی کنند یا تردید دارند. تنها چاره شما این است که صبور باشید و از دیگران توقع زیادی نداشته باشید.

فال متولدین آذر ماه

 امروز روز مناسبی برای فراموش كردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می باشد. آنها از بین نمی روند اما به منظور رسیدن به یك بینش جدید لازم است كه بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یك مرخصی یا تعطیلات كوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید كه نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فكر استراحت و آرامش نباشید.

فال متولدین دی ماه  (مجله پارس دی اس)

توجه كردن به موضوعی كه شما اخیراً آن را نادیده گرفته اید بهانه ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تكراری گذشته باعث می شود حالت فعالیت شما به گونه ای شود كه شما فكركنید كه هیچ  فعالیت غیر ضروری ای را  انجام نمی دهید. اما اجازه ندهید كه بیش از حد خودتان را با كارهایی كه قبلاً انجام می دادید محدود كنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اكنون شما باید به آینده نگاه كنید.

فال متولدین بهمن ماه

وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

فال متولدین اسفند ماه (مجله پارس دی اس)

فردی بزرگتر یا با تجربه تر از شما امروز شما را عقب نگه می دارد یا تلاش های شما را مورد نقد قرار می دهد. این موضوع را جدی نگیرید، البته نمی توانید آن را نادیده بگیرید. زیاد بزرگش نکنید و نگران چیزهای کوچک نباشید. فقط روی چیزهای بزرگ تمرکز کنید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 215

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان