فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده*اید که به گونه*ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی*دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می*شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید که دچار آشفتگی نشوید.

فال متولدین خرداد ماه  (مجله پارس دی اس)

یک رابطه نزدیک و صمیمی ممکن است این روزها شدیدتر و مشتاقانه تر شود. خوشبختانه عطارد پیغام دهنده با ونوس دوست داشتنی سیاره حاکم شما در ارتباط است و به شما با کلماتی که نیاز دارید تا خودتان را توصیف کنید به شما نیرو می‌دهد. اما حتی با کمک این پیغام دهنده آسمانی ممکن است لازم باشد که بعضی چیزها بیان شود به خاطر اینکه ونوس هنوز در حال سقوط است. البته این مسئله زیاد مهم نیست؛ امروز هیچ میانبری وجود ندارد که برای سریع تر رسیدن شما به هدف یاری تان کند.

فال متولدین تیر ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز شانس خلاص شدن از محدودیت*های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می*گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی*توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می*کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می*کنید.

فال متولدین مرداد ماه

امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما که تشکیل یک گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فکر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی که آنها در ذهنشان دارند ممکن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

فال متولدین شهریور ماه  (مجله پارس دی اس)

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می*رفته به خوبی انجام نداده*اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می*کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می*شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت*تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته*اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

فال متولدین مهر ماه

.ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.

فال متولدین آبان ماه  (مجله پارس دی اس)

در این اواخر مدام در سکوت به سر می*برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می*شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان*تان نیز از شما گریزان می*شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می*آید زود فرار می*کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده*اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

فال متولدین آذر ماه

 در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

فال متولدین دی ماه  (مجله پارس دی اس)

ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.

فال متولدین بهمن ماه

شما امروز بخاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی*دچار سردرگمی*شده اید، زیرا به نظر خودتان مسیری که در آن گام گذاشته اید مسیر درستی بوده است اما اکنون که به بن بست برخورد کرده اید دچار سردرگمی*شده اید، اما خوشبختانه این بن بست زمان زیادی به طول نمی*انجامد، با تلاش و کوشش*تان از این بن بست عبور خواهید کرد. تبدیل به فردی خواهید شد که جام سعادت و خوشبختی را در دست دارد. فقط موضوع مهم این است که همانند سابق تلاش تان را انجام دهید و کوشش را فراموش نکنید.

فال متولدین اسفند ماه (مجله پارس دی اس)

تازگیها به شما فرصت ویژه‌ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام بدهید. البته شما عاقل‌تر شده‌اید چون یاد گرفته اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته‌های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد.