مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

دیدار روحانی با هاشمی و عارف

ديدار رئيس‌جمهور منتخب ايران با هاشمي‌ دكتر حسن روحاني، رئيس‌جمهوري منتخب مردم ايران، امروز با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ديدار و گفتگو كرد. در اين ديدار، رئيس مج

ديدار رئيس‌جمهور منتخب ايران با هاشمي‌ دكتر حسن روحاني، رئيس‌جمهوري منتخب مردم ايران، امروز با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ديدار و گفتگو كرد. در اين ديدار، رئيس مج

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

دیدار هاشمی و روحانی,دیدار روحانی و هاشمی رفسنجانی

ديدار رئيس‌جمهور منتخب ايران با هاشمي‌

دكتر حسن روحاني، رئيس‌جمهوري منتخب مردم ايران، امروز با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با تبريك مجدد پيروزي دكتر حسن روحاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، براي ايشان و دولت آينده، آرزوي توفيق و موفقيت روزافزون كرد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، با تقدير از گفتمان اعتدال و مشي تدبير و عقلانيت دكتر حسن روحاني كه آغاز فصلي نو در روند اجرايي كشور را نويد مي‌دهد، گفت: شور و اميدي كه در جامعه به ويژه در دل جوانان اين مرز و بوم پس از حماسه سياسي ۲۴ خرداد ايجاد شده است، سرمايه و پشتوانه‌اي عظيم و بي‌بديل براي دولت يازدهم است.

ايشان افزود: مشي اعتدال، عقلانيت و استفاده از خردجمعي كه شعار دولت دكتر حسن روحاني است، مي‌تواند ضمن حفظ و تقويت انسجام ملي و وحدت همه‌جانبه كشور، در كمك به حل مشكلات عديده داخلي به‌ويژه شرايط اقتصادي كشور و ايجاد تعامل سازنده و مفيد با كشورهاي دنيا در عرصه‌هاي بين‌المللي، مؤثر و كارگشا باشد.

رئيس جمهوري منتخب در اين ديدار، با تشكر و قدرداني از مساعي و مشورت‌هاي خوب و مفيد آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: دولت آينده برآمده از شور، اميد و خلق حماسه سياسي آحاد مردم و به‌ويژه جواناني است كه براي ايجاد تحول در نظام اجرايي كشور و آغاز شرايطي نو به عرصه آمده‌اند و من اميدوارم بتوانم در دولت يازدهم، با كمك همه بزرگان انقلاب اسلامي و دلسوزان كشور از همه طيف‌ها و گروه‌هاي سياسي به خواست و تقاضاهاي به حق مردم جامه عمل بپوشانم.

/منبع :بهارنیوز

, 01 تیر 1392 13:51

دیدار عارف با روحانی,عارف در کابینه روحانی

اعلام آمادگی عارف برای همکاری با دولت روحانی: رفاقت 40 ساله داریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با حسن روحانی درباره وضعیت کشور و شکل دولت جدید بحث و تبادل نظر کردم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در تشریح دیدارش با رئیس جمهور منتخب به رفاقت 40 ساله‌اش با دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: جلسه امروز جلسه دوستانه‌ای بود و نقطه نظراتم را درباره دولت مطرح کردم و اعلام آمادگی شد در هر زمینه ای که دکتر روحانی تشخیص بدهد هم خودم و هم تیمی که با من همکاری می‌کند به دولت کمک کنیم و ایشان هم از این موضوع استقبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت و مروری هم بر وضعیت کشور شد.

/منبع:خبرآنلاین

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 225

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان