مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 3 تیر 92

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که ا

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس)

در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می‌آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می‌توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

شما ممکن است خودتان را از داشتن یک روز عجیب کنار بکشید چون می دانید که طبق برنامه و انتظار شما پیش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز کسی در زندگی شما وارد شود که بدون هیچ دلیلی دنیای شما را بهم بریزد و شما را از وضعیت کنونی خارج کند. اگر چه این هیجان ممکن است شما را از حالت تعادلی که در زندگی تان وجود داشت بیرون بیاورد، اما بهتر است که نیروی زیادی را بکار ببرید تا این قضیه را نادیده بگیرید. سعی کنید تغییرات پیش روی تان را نادیده نگیرید، این فقط باعث وخیم شدن اوضاع و تشدید مشکلات می شود.

فال متولدین خرداد ماه  (مجله پارس دی اس)

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال متولدین تیر ماه  (مجله پارس دی اس)

ممکن است امروز میان کارهای تکراری تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی دانید راه جدیدی در زندگی تان انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری هایتان راهنمایی کند.

 

فال متولدین مرداد ماه

اگر یک شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نکنید که او را عوض کنید. اکنون موقعیت مناسبی نیست که بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده‌آل‌هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نکنید، برای اینکه تصور کردن این موضوع سخت است که آنها هم با همان موضوعاتی که برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی کنید به خودتان بقبولانید که در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی که شما برگزیده‌اید برای دیگران مناسب نیست.

فال متولدین شهریور ماه  (مجله پارس دی اس)

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده اید، به خاطر اینکه نمی دانستید چگونه باید دررابطه ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات تان سرکشی می کنید. لحظه دیگر می خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت های سخت نیازمند واکنش های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان تر می کند!

فال متولدین مهر ماه

امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می‌شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم‌خویی می‌تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.

فال متولدین آبان ماه  (مجله پارس دی اس)

ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

فال متولدین آذر ماه

 امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه‌های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها از بین نمی‌روند اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر استراحت و آرامش نباشید.

فال متولدین دی ماه  (مجله پارس دی اس)

توجه کردن به موضوعی که شما اخیراً آن را نادیده گرفته‌اید بهانه‌ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تکراری گذشته باعث می‌شود حالت فعالیت شما به گونه‌ای شود که شما فکرکنید که هیچ فعالیت غیر ضروری‌ای را انجام نمی‌دهید. اما اجازه ندهید که بیش از حد خودتان را با کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید محدود کنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اکنون شما باید به آینده نگاه کنید.

فال متولدین بهمن ماه

شما می خواهید محبت خود را به دوستان یا همکاران تان نشان دهید اما ترجیح می دهید این محبت را از راهی به دور از احساسات ابراز کنید. با این اتفاقات و بیان محبت خود به دیگران، آنها نیز سعی خواهند کرد که این لطف شما را با محبت بیشتری جبران نمایند. ممکن است شخصی واکنشی نشان دهد که شما را سردرگم کند و ندانید هدف او چه بوده است اما سرانجام شما احساس بهتری پیدا خواهید کرد.خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید

فال متولدین اسفند ماه (مجله پارس دی اس)

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 232

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان