مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

اس ام اس های عاشقانه تیر ماه 92

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . . دوستت دارم •.•.•.•.•.•.•اس ا

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . . دوستت دارم •.•.•.•.•.•.•اس ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/0.833628001365345994_jazzaab_ir2.jpg

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه،قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

راه که میروی ، عقب می مانم !
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم !
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم !
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی . . .

 


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات

میشــه یه جمله

که میکوبن تو صورتــــت

“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “…


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .

•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

سیب هنوز هم شیرین است
هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

 

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن !
من همان عاشقِ ساده دلِ تنهام که بی تو هیچم . . .

 


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

دلــــم به حال “مــا” می سوزد ، که “من و تو”

خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘
دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

 

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

 

من تو را دوست دارم

تو مرا دوست نداری

باشد ولی

من به “دوست” مشترک مان

حسودی ام می شود . . .


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

من از چشمان “ تو ” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی . . .


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

.

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !


•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•

توضیحات / دانلود گزارش کد : 32

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان