مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 1 مرداد 92

  فال روزانه فروردین: اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرت

  فال روزانه فروردین: اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرت

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال روزانه فروردین:

اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

 

  

فال روزانه اردیبهشت:

واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینكه شما قبل از اینكه روی موضوعی كار كنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشكل‌ساز باشد، برای اینكه هیچ چیز تا زمانی كه ظاهر نشده است كامل نیست. در حالیكه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌كند، احتمال دارد كه تا آخر روز شدیدتر  هم بشود. بهترین كار این است كه به جای عقب انداختن زمان تصمیم‌گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید

فال روزانه خرداد:

شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

 

فال روزانه تیر:

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است كه حدس بزنید دیگران چه واكنشی نسبت به كار شما دارند. ممكن است كه شما آمادگی انجام دادن عملكردی احساسی بر روی موضوعی كه در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا كه شما شروع به فعالیت كرده‌اید، با وجود اینكه توانسته‌اید تا حدی كه دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت كنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت كنند نگران نشوید، قدری طول می‌كشد تا بتوانید اثرات كارهایی را كه انجام داده‌اید را ببینید.

 


 

فال روزانه مرداد:                                    .

احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

 

 

 

فال روزانه شهریور:

حتی اگر شما امروز مجهز به یك لیست خرید باشید، ممكن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی كه نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست كه شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفكرات تحلیلی خود در مورد روزی كه در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه كار خواهید كرد و بیشتر هم تفریح خواهید كرد.

 

فال روزانه مهر:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.


فال روزانه آبان:

شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید كه در تنهایی و خلوت به كار كردن بپردازید نه در نقطه‌ای كه دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا كنند. امروز در حالی كه پنهان كردن عملكردتان از آنهایی كه در مورد شما قضاوت می‌كنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینكه تلاش كنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این كار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه آذر:                           

 

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

 

فال روزانه دی:

ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. اساسی‌ترین كارهای شما، مثل پرداخت كردن صورت حسابهایتان، امروز غلبه‌ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمركز محدود شده‌ای را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.

فال روزانه بهمن:

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

 

 

فال روزانه اسفند:

اطیمنان حاصل كنید كه هركاری كه انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌كردن باشد، برای اینكه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افكنی می‌كند. قبول كردن مسئولیت هر چیزی كه كاملاً بی‌عیب نیست، ممكن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب كند، بنابر این قبل از اینكه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشكوكی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فكر كنید. به جای اینكه تحت حمایت یك فرد دیگر خطر كردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید كه در آن همه برنده باشند.


 

گردنبند کریستال

 بهترین طرح برای سال 2013

 گردنبند کریستال

 گردنبند کریستال یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد.  که همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن نگین های درخشان و با کیفیت در این گردنبند زیبایی این محصول را دو چندان کرده است.

 قیمت فروش ویژه فقط 13500 تومان

  

 


 

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری که برای اتاق کودک طراحی شده است دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور  تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین را که با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه دایان عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 45.000 تـومان

  

 


 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 668

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان