مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

پیامک های خنده دار اواخر خرداد 92

   اس ام اس جدید ایرانسل:مشترک گرامیبخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردیبسه دیگهتحملشو ندارم! ------------------------------ وصیت نامه گاندی

   اس ام اس جدید ایرانسل:مشترک گرامیبخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردیبسه دیگهتحملشو ندارم! ------------------------------ وصیت نامه گاندی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

 

اس ام اس طنز, پیامک خنده دار

 اس ام اس جدید ایرانسل:
مشترک گرامی
بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم
۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی
بسه دیگه
تحملشو ندارم!

------------------------------

وصیت نامه گاندی :

₥₦№ʨ₢₦ℓ₱₥₡₢
₥₦₢ʩʨ₦ℓʨ₦₥₦
₥₦₢₱₡₢₥ʨ₦₦ʩ

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم . مخصوصا اون قسمت که میگه : ʩʨ₦ℓʨ

------------------------------

دیروز یکی اس داد میتونیم با هم بیشتر آشنا شیم ؟

گفتم شما؟ گفت حالا آشنا میشیم

من قدم ۱۷۳ و۶۹کیلو

گفتم مگه میخوام گوسفند بخرم؟

دیگه جواب نداد :|

------------------------------

سوالی که حکیمان نتوانستن حلش کنند . . .
.
.
.
وژدانی میخواستی حلش کنی ؟! :|

------------------------------

حیف نون با گوش پانسمان شده داشته میرفت
گل مراد ازش میپرسه خدا بد نده چی شده؟
میگه گوشم درد میکرد رفتم کشیدمش !
گل مراد می گه همین کارها رو میکنین که براتون حرف در میارن!
لااقل پرش میکردی!

------------------------------

دختره PM ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ

ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ

ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ

ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ

ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﻮﮐﻢ ﮐﺮﺩ !

ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ :|

------------------------------

یارو میزنه به بی خیالی
وایمیسه پلیس بیاد کروکی بکشه !

------------------------------

سلام خوبی ؟
همین الان یه حس بدی بهم دست داد !
ولی من بهش دست ندادم !
اینقدر ضایع شد !

------------------------------

 

ایام هفته من اینجوری میگذره :

 شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

یکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پنشمبه جمه :|

------------------------------

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه . . .
.
.
.
صبحانه ، ناهار ، شام
قرار نیست که همش احساساتی باشه :|

------------------------------

تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :
دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !

------------------------------

عزیزم خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم ، اما روم نمی شه . . .
من ، من عاشقت شده ام ، با من ازدواج می کنی ؟
به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه ؟
گفتم تو دختری ، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی !

------------------------------

این پیام فقط جهت ظهور نام زیبای بنده روی گوشی شماست

لطفا ذوق کنید !

------------------------------

از ۹۶ ماهی شما ۵۵ تا غرق شده جندتا ماهی داری ؟
بله ؟! 
مشغول جمع و منها بودی ؟
تقصیر این مدرسه هاست که عمر شما را به فنا دادن !
تا به حال کسی شنیده که ماهی غرق بشه ؟

------------------------------

توضیحات / دانلود گزارش کد : 68

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان