مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 11 مرداد 92

فال روزانه فروردین: امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما

فال روزانه فروردین: امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Documents/fale_rozane_parsds.jpg

فال روزانه فروردین:

امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

فال روزانه اردیبهشت:

درست است که اکنون ماه تعطیلات است اما پیشنهاد  می کنم به جایی خیلی دور نروید. اگر بروید مشکلاتی پیدا می کنید و اگر نروید پولتان را از دست نداده اید . در هر صورت انتخاب این که چه کار کنید به خودتان بستگی دارد . مشکلی طولانی مدت که در محل کار یا خانه وجود داشته است حل می شود .

فال روزانه خرداد:

امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

 

 

فال روزانه تیر:

اگر از شما خواسته شده که کار بیشتری انجام دهید سعی نکنید از کاه کوه بسازید.شما نشان داده اید که انرژی زیادی دارید و می توانید پیشرفت کنید.بنابراین وقتی دیگران شما را جدی می گیرند نباید گله و شکایت کنید.

 

فال روزانه مرداد:                                    .

بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

 

 

فال روزانه شهریور:

 

بار دیگر رفتار متغییر دارید و صبر همه را از بین برده اید.اگر کسی واقعاً عصبانی شد تعجب نکنید.بهتر است برایش توضیح دهید که این کار را عمداً نمی کنید و پر از ایده های متفاوت هستید.

 

 

 

فال روزانه مهر:

اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

 

فال روزانه آبان:

امروز،روز بسیار جالبی برای شماست و ستارگان به شما کمک می کنند تا هر چه بیشتر خلاقانه فکر کنید.فرصت دارید کارهای تان را به خوبی و منظم انجام دهید.با درایت و فکر رفتار کنید و پاداشی را که مدت ها در انتظارش بودید به دست می آورید.

 

فال روزانه آذر:                           

امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

 

 

فال روزانه دی:

مطلبي هست كه تمايل داريد آن را همان طور كه هست براي ديگران بيان كنيد اما گفتن عين حقيقت كمي مشكل است. هر كسي دوست دارد كه مورد تحسين ديگران باشد اما اگر موضوعي براي تحسين و خوشحال كردن آن ها پيدا نكرديد، بهتر است كه افكارتان را براي خودتان نگه داريد. البته، كه مي توانيد سياستمدار باشيد و هنوز هم در حال پيشرفت هستيد.

فال روزانه بهمن:

حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

 

فال روزانه اسفند:

احساسات شما ظاهراً درست است . و هنوز شما به وسیله رفتار کسی گیج شده اید. بهتر است گاهی تنها باشید و خودتان را روی حق تقدم ها متمرکز کنید. و شما رویاهای زیادی را برای پیگیری دارید این طور نیست ؟


 

عینک زنانه طرح اپل

عینک آفتابی زنانه طرح اپل

آرم سیب( طرح اپل) روی شیشه عینک با نگین حک شده است این عینک زیبا در رنگ بندی مشابه هم ارائه می شود و تمام رنگ ها در یک طیف کلی رنگ هستند.بنابراین نیازی به انتخاب رنگ نیست چون عینک ها شباهت زیادی به هم دارند.ما مطمئن هستیم که این عینک مورد پسند شما واقع می شود

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 43.000 تـومان

  


آموزش زبان نصرت در یک پکیج اورجینال به همراه آموزش تقويت حافظه آموزش روان و ساده انگليسي فقط با روزي 30 دقيقه در هركجا كه هستيد ويژه موبايل و لوازم صوتي تصويري

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 6500 تـومـان
    


فال روزانه 11 مرداد 92

فال روزانه جمعه 11 مرداد 92

فال روزانه امروز 11 مرداد 92

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 788

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان