مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

متن عاشقانه زیبا و جدید

    توی این دنیای بی حاصل بودن با همه شکستگی های دل من با همه تلخی قصه تو و من من که حیفم میاد از گلایه کردن ارزش گلایه من بیش از اینهاست ن

    توی این دنیای بی حاصل بودن با همه شکستگی های دل من با همه تلخی قصه تو و من من که حیفم میاد از گلایه کردن ارزش گلایه من بیش از اینهاست ن

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

 

www.parsds.rozblog.com

 

توی این دنیای بی حاصل بودن

با همه شکستگی های دل من

با همه تلخی قصه تو و من

من که حیفم میاد از گلایه کردن

ارزش گلایه من بیش از اینهاست

نه برای اون کسی که اهل سوداست

کسی که لحظه به لحظه رنگ دنیاست

من ساده به خیالم از خود ماست

سهم من از تو چه بوده غیر آزار

تویی که دنیا برات شده یه بازار

من تورو به چشم یاری دیده بودم

تو منو اما به چشم یه خریدار

ارزش گلایه من بیش از اینهاست

نه برای اون کسی که اهل سوداست
 

 

متن عاشقانه زیبا و جدید

 

ساعت دیواری طرح قهوه

مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه ,سالن پذیرایی و...

زیبایی را با این ساعت های رویایی به منزلتان هدیه دهید

دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید

ساعت دیواری طرح قهوه

قیمت فروش ویژه: 38000 تومان

  

متن عاشقانه زیبا و جدید

 


 

 
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 807

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان