مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال 26 تیر ماه 92

  فال روزانه فروردین: .خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می&zwn

  فال روزانه فروردین: .خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می&zwn

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال روزانه فروردین:

.خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

فال روزانه اردیبهشت:

گرچه دوشنبه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

 

فال روزانه خرداد:

.به تازگی شخصی وارد زندگی شما شده است که مسیرهای جدیدی از زندگی را به شما نشان می‌دهد و این مساله شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل امید دوباره ا به زندگی و اینده خود پیدا کرده اید و دلسردی را که در گذشته در درونتان احساس می‌کردید از بین رفته است.خبرهای خوب و مسرت بخشی را در روزهای اینده خواهید شنید که روحیه شما را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.بهتر است با همسر یا اعضای خانواده تان صادق تر باشید زیرا اگر حسن و صداقتی که انها از شما می‌شناختند جای خود را به بی اعتمادی بدهد شما در بسیاری از مراحل زندگی تان شکست می‌خورید و دیگر مانند سابق حمایت انها را نخواهید داشت.

 

فال روزانه تیر:

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه مرداد:                                    .

ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

فال روزانه شهریور:

شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

فال روزانه مهر:

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

فال روزانه آبان:

شما اغلب می‌توانید به راحتی رازها را مخفی نگه دارید، اما امروز با وجود اینکه چهار سیاره در دوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه مخفی کاری قرار دارند، شما حتی بیشتر از قبل به این کار تمایل دارید. اما لازم نیست شما کاری بکنید. لذت بردن از تنهایی کاری عاقلانه است، چرا که شما بهترین دوست خودتان هستید.

 

فال روزانه آذر:                           

امکان سفر پیش آمده است، قبول کنید چه بسا فرصتی است که تمام مشکلات شما در انجام همین سفر با یک ملاقات حل شود. در بازسازی روابط عاطفی و عاشقانه این شما هستید که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید. خبر خوش و تعیین کننده ای به شما میرسد و در این فاصله باید خیلی مراقب رفتار و حرفهای خود باشید چرا که خبرچین بیکار زیاد است. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت اما مراقب باشید از هول حلیم توی دیگ نیافتید.

فال روزانه دی:

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید — اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

 

 

 

فال روزانه بهمن:

بین خدمت کردن به دیگران و فراموش کردن خود در حین یاری کردن دیگران یک دنیا تفاوت وجود دارد. کمک کردن به افراد نیازمند و فدا کردن انسان دو مقوله جدا از هم هستند. اگر با انگیزه‌ای نهانی از مشکلاتتان فرار می‌کنید، نمی‌توانید به طور کامل در زمان حال به سر ببرید. مطمئن باشید که با صداقت فعالیت می‌کنید نه با خودخواهی.

 

فال روزانه اسفند:

معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

 


 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 12,000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

لاک ترک با مارک اصلی HD در بسته های سه تایی ارسال می شود


  


 

http://www.mashop.biz/uploads/images/dayanshop/parandeh/1.jpg

قیمت فروش ویژه: 37000 تومان

    

 


 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 587

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان