مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 21 مرداد 92

  فال روزانه دوشنبه 21 مرداد 92 فال روزانه فروردین: امروز در مورد اینکه کی هستید بیشتر تفکر کنید. سعی کنید خیلی از آنهایی که دوستتان دارند دور نباشید. بگذارید در م

  فال روزانه دوشنبه 21 مرداد 92 فال روزانه فروردین: امروز در مورد اینکه کی هستید بیشتر تفکر کنید. سعی کنید خیلی از آنهایی که دوستتان دارند دور نباشید. بگذارید در م

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

 

https://rozup.ir/up/parsds/Documents/fale_rozane_parsds.jpg

فال روزانه دوشنبه 21 مرداد 92

فال روزانه فروردین:

امروز در مورد اینکه کی هستید بیشتر تفکر کنید. سعی کنید خیلی از آنهایی که دوستتان دارند دور نباشید. بگذارید در مواقع نیاز عواطفتان نشان داده شود. در محیط کاریتان آرامش خود را حفظ کنید و خود را محدود نکرده درهای احساساتتان را بسته نگه ندارید. با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید و صمیمانه با آنها رفتار کنید.

فال روزانه اردیبهشت:

امروز تمرکز کردن بر روی وظایفتان برایتان خیلی سخت شده است، برای اینکه ونوس سیاره بخت شما وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه شادی و بازی می شود. اگرچه شما عادت ندارید از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کنید، ولی امروز وسوسه می‌شوید که این کار را بکنید! به خاطر تمام امکانات هیجان انگیزی که دیگران دارند، بیش از اندازه خود را عصبانی نکنید؛ همیشه ضرب المثل «مرغ همسایه غاز است» را به خاطر داشته باشید!!!

فال روزانه خرداد:

روابط خانوادگی بسیار خوبی دارید و مسائل خوبی وارد زندگی شما شده است. چیزهایی که اعضای بزرگتر و با خرد تر خانواده به شما می گویند را گوش کنید. رژیم سالم خود را حفظ کنید. بسیار خوب دارید عمل می کنید. سعی کنید امروز خیلی پول خرج نکنید. از حیوانات خانگی اتان مراقبت کنید.

 

فال روزانه تیر:

هم اکنون شما مجبورید که به میزان انرژی و توانایی‌های خود توجه کنید، برای اینکه شما به خاطر سریع کار کردن خودتان را خسته کرده‌اید. مطمئن شوید که خشم بروز داده نشده شما را به سمت انجام دادن کارهای خطرناک سوق نمی‌دهد. قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، دلایل خود را بررسی کنید. کمی آینده نگری داشتن شما را از پشیمانی فردا نجات می‌دهد.

 

فال روزانه فردا دوشنبه 21 مرداد 92

فال روزانه مرداد:                                    .

در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید. موهایتان را کوتاه، و آرایش صورتتان را تغییر بدهید. لباس جدید بخرید، انگیزه های جدید پیدا کنید و همچنین ورزش کنید. باید که اعتماد بنفس خود را تجدید کنید.

 

 

 

فال روزانه شهریور:

 حالا که ونوس دوست داشتنی در نشانه شما قرار دارد تابستان شما باید کمی بهتر شده باشد. باوجود اینکه شما دوست دارید تفریح کنید، ولی هنوز هم قبل از اینکه به تفریح کردن مشغول شوید می‌توانید به دلایل خود برای کار کردن فکر کنید. طبیعتاً شما نباید از زیر بار مسئولیتهایتان فرار کنید، اما اگر در نهایت اعتراف می‌کنید که داشتن یک سرگرمی مناسب نیز فعالیت سالمی است، بنابراین برای امروز اینگونه برنانه ریزی کنید.

 

 

 

فال روزانه مهر:

نزاع با عزیزانتان باعث شده استرس و اضطراب پیدا کنید. می خواهید روشن و واضح صحبت کنید ولی ظاهرا نمیتوانید این کار را با آرامش انجام دهید. آرام باشید و نفس عمیق بکشید. قبل از حرف زدن حرفهایتان را به خوبی مزمزه کنید. این باعث خواهد شد که چیزی نگویید که دیگران را برنجاند.

 

فال روزانه آبان:

امروز ایده ها و تفکراتتان را برای خودتان نگه دارید. همیشه عقاید و ایده هایتان را با اعتماد بنفس ابراز می کنید، و لی امروز درباره ی آنچه که رخ داده اشتباه می کنید. سعی کنید که در محیط کاری به حرف دیگران گوش دهید و به نصیحت های اعضا خانوادتان توجه کنید.

 

فال روزانه آذر:                           

 در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

 

فال روزانه امروز دوشنبه 21 مرداد 92

فال روزانه دی:

امروز تصمیم هایتان را براساس اطلاعات درست بگیرید، و نه براساس حس ششمتان. شما فردی بسیار قوی هستید و نیاز به این دارید که به دیگران نشان دهید که می توانید از خود تصمیم بگیرید. و این تصمیمات هم عاقلانه خواهد بود. امروز کمی وقت صرف خود کنید.

فال روزانه بهمن:

امروز باید به اطرافیانتان کمک کنید. شما در مورد اینکه مسائل کاری را چگونه حل کنید بینش خوبی دارید، و باید این دانایی را به دیگران هم انتقال دهید. یک کار گروهی را امروز تمام کنید و سپس به خانه رفته و استراحت کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 21 مرداد 92

 

فال روزانه اسفند:

امروز خیلی پول خرج چیزهای بیهوده نکنید.  مطمئن شوید، فقط آنچیزهایی را بخرید که نیاز دارید. ولخرجی برایتان عواقب خیلی بدی خواهد داشت. ذهنتان را روی کارها و وظایفتان متمرکز کنید و مراقب خانوادتان باشید.

 


 

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت …

فوق العاده شیک و زیبا

تذكر : ساعت فوق در 2 رنگ مشكي ، سفيد  ميباشد

انتخاب رنگ هنگام تکمیل فرم خرید صوررت می گیرد

قیمت فقط : 14000 تومان« خرید پستی » 

    


 


 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 881

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان