مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال وطالع بینی دوشنبه 31 تیر 92

  فال روزانه فروردین: مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر

  فال روزانه فروردین: مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال روزانه فروردین:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

 

  

فال روزانه اردیبهشت:

هفته ای پر از ایده های تازه و برنامه های جدید را آغاز خواهید کرد و تغییرات و تحولات زیادیدر شخصیت و زندگی تان رخ خواهد داد که بسیار هیجان انگیز خواهد بود، از نشانه های اطرافتان برای پیدا کردن راه های جدید استفاده کنید، این نشانه ها شما را به سمت بهترین ها هدایت می کنند. روز یکشنبه ی این هفته را ریسک نکنید و محتاطانه رفتار کنید.

فال روزانه خرداد:

 امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

 

فال روزانه تیر:


در این هفته سطح انرژی شما بسیار بالا خواهد رفت و هم چنین روابط عاطفی و عاشقانه شما نیز بسیار خوب خواهد شد. به خانواده خود بیشتر اهمیت بدهید و اوقاتی را با آنها بگذرانید. پیشنهاد ما به شما یک مسافرت چند روزه در کنار خانواده است در روزهای پایانی هفته یک ملاقات مهم کاری خواهید داشت که برایتان موقعیت شغلی و مالی خوبی به ارمغان می آورد.

فال روزانه مرداد:                                    .

 برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

 

 

 

فال روزانه شهریور:

کار روزانه و مسئولیت های روزمره ی شما در این هفته بیشتر می شود و روزهای پر مشغله و خسته کننده ای را در پیش رو خواهید داشت. معاشرت با دوستان و تفریحات دسته جمعی می تواند این کسالت را برایتان کم تر کند. تعطیلات آخر هفته را خوب استراحت کنید و برای از بین بردن مشغله ذهنی به مطالعه و تفکر بپردازید.

فال روزانه مهر:

شما به خود زحمت‌های بی‌موردی را می‌دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می‌شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت‌های آتی شما می‌شوند.

 

 


فال روزانه آبان:

تا یک ماه دیگر (حدوداً ۴ هفته) سعی کنید بیشتر پس انداز کنید و از خرج های بیهوده خود کم کنید. چرا که یک سرمایه گذاری مهم را در پیش رو دارید. با توجه به سطح بالای انرژی شما در این هفته پروژه های نیمه تمام خود را تمام کنید و از بین بقیه نیز آنهایی را که مهم ترند شروع کنید، صبورتر باشید و اجازه ندهید مسائل کوچک موجب ناراحتی شما شوند.

فال روزانه آذر:                           

 

امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

 

فال روزانه دی:

در این هفته احتمالاً مشکلاتی در روابط خانوادگی دارید و اوضاع منزلتان کمی به هم ریخته است، شما می توانید با خونسردی و حفظ آرامش جو خانه را بهتر کنید و با ایجاد جلسات خانوادگی اجازه ندهید مسائل کوچک تبدیل به مشکلات غیر قابل حل شوند. تعطیلات پایان هفته را فقط و فقط به استراحت اختصاص می دهید، این کار سطح انرژی شما را در تمام طول هفته بعد بالا نگه می دارد.

فال روزانه بهمن:

 شما امروز آرزوهای بلند پروازانه‌ای دارید و دوست دارید پروژه‌ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید نسبت به پتانسیل‌های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش‌بین هستید. در حال حاضر خوش‌بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج کار نکنید. در عوض فقط از مراحل کار و یا بازی لذت ببرید.

 

 

فال روزانه اسفند:

شانس مالی خوب شما در این هفته نباید باعث ولخرجی شما شود، ای پول ها را پس انداز کنید تا در مواقع لازم بتوانید از موقعیت ها استفاده کنید. اجتماعی تر باشید و در مهمانی ها و جشن ها حضور پیدا کنید. در پایان ای هفته و یا در اوقات فراغت تان برنامه ریزی کنید و برنامه های روزمره تان را با دقت سازماندهی کنید.


 

http://mashop.biz/uploads/images/dayanshop/windows88/1.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 13.500 تـومان

  


 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 648

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان