مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال 7 مرداد 92

  فال روزانه فروردین: شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز

  فال روزانه فروردین: شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

http://gtmetrix.com/reports/parsds.rozblog.com/OEV7ZZSr/pagespeed/fale_rozane_parsds_7a3ab5931069fb2486488c88a5710041.jpg

 

فال روزانه فروردین:

شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.

فال روزانه اردیبهشت:

دو راه دارید یکی از آنها را قبلاً طی کرده اید و می دانید که نتیجه اش چیست می دانید که به احساس ناخوشایندی و نارضایتی ختم می شود. دیگری می تواند شما را درگیر برنامه های با ارزش و مفهوم جدیدی از عشق کند.علاوه بر این که حسی از رضایت و لذت به شما دست می دهد.

فال روزانه خرداد:

 

امروز زهره به حرکت مستقیم بر می گردد. مسائل عشقی،‌کارهای خلاقانه و روابط اجتماعی فوق العاده شرایط خوبی دارند. سعی کنید ظاهرتان را آراسته کنید و بیرون بروید زیرا هیچ وقت نمی دانید شانس کی به سراغتان می آید.

 

 

 

فال روزانه تیر:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

 

فال روزانه مرداد:                                    .

 

امروز مراقب باشید، چرا که افکارتان تغییری اساسی کرده و ممکن است باعث ناراحتی و افسردگی شما شود. این فرد، شما نیستید، چرا که شما معمولاً بسیار پرحرارت و پرجنب و جوش هستید. پس ممکن است شروع به مجازات خود کرده و باور کنید که به طور قطع اوضاع به همین بدی است که شما فکر می کنید. سعی کنید دورنگر باشید وزمانی که اوضاع خراب می شود، خود را مجازات نکنید.

 

 

فال روزانه شهریور:

 

امروز خصوصیت جدیدی از خودتان نشان می دهید.در مقابل کسانی که فکر می کنند شما فردی به شدت جدی هستید این خصوصیت جالب و هیجان انگیز است.اگر مجرد هستید با فردی آشنا می شوید که تعجب می کنید چطور جذب او شده اید زیرا هیچ کدام از خصائصی را که دوست دارید،ندارد.

 

 

فال روزانه مهر:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

 

فال روزانه آبان:

به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند. عطارد منطقی با سیاره حاکم شما ونوس متصل شده است وبه شما اجازه می‌دهد که به جای اینکه فقط صحبت کنید به خودتان خوش بگذرانید.

 

فال روزانه آذر:                           

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

 

 

فال روزانه دی:

شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.

فال روزانه بهمن:

ستارگان این فرصت را به شما می دهند تا امروز کارآگاهی رفتار کنید و حقیقت موضوعی را که گیجتان کرده است را پیدا کنید. همچنین این فرصت را دارید که با شخصی صحبت کنید و عمیقاً احساسات را برایش توضیح دهید شما ذاتاً محتکر نیستید اما اگر هر چیز بی فایده ای را کم کم بدست آورده اید اکنون زمان آن است که یک خانه تکانی خوب انجام دهید .

 

فال روزانه اسفند:

دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.


 

 

تاتو های آماده بدن
تاتو های آماده بدن
قیمت : 7,900 تومان
توضیحات بیشتر ...
 

 

 

http://www.bazarcheh.info/banners/aup/1370639834.jpg

 

محتویات بسته خش گیر فیکس ایت پرو:


1.قلم خش گیر
2.دو عدد یدک
3. کاتالوگ راهنما

قیمت قبلی : 18900

قیمت جدید با تعداد محدود : 13700 تومان

 

 


 

 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 744

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان