مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

پیامک عاشقانه خرداد ماه 92

برای تو که مهم باشم . . . مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . ! انسان ها عموما دو دسته اند : تـــو و بقیــــه  . . .   صدا میکنم ” تو ” را ! این ” جانی &rd

برای تو که مهم باشم . . . مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . ! انسان ها عموما دو دسته اند : تـــو و بقیــــه  . . .   صدا میکنم ” تو ” را ! این ” جانی &rd

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

برای تو که مهم باشم . . .
مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . !

انسان ها عموما دو دسته اند :

تـــو و بقیــــه  . . .

 

صدا میکنم ” تو ” را !
این ” جانی ” که میگویی ، جانم را میگیرد !
نزن این حرف ها را !
دل من جنبه ندارد . . .

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی

من به یادت بیدار نشسته باشم . . .

 

“ دوستت دارم ” هایت را به کسی نگو !
نگه دار برای خودم !
من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . .

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

 

غزل چشم های توست !
کاش حافظ چشم های تو بودم . . .

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ، ﻧﺪﯾﺪﻧﺖ ﺭﺍﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ . . .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 13

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان