مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

مطالب خنده دار وسرگرم کننده

  پول کم آوردم از بیرون زنگ زدم میگم مامان یکم پول بزن به کارتم میگه شماره کارتت چنده؟ شماره ۱۶ رقمیو خوندم بهش برگشته میگه باشه- فقط اسمت چی بود؟؟؟ از صب دارم دنبا

  پول کم آوردم از بیرون زنگ زدم میگم مامان یکم پول بزن به کارتم میگه شماره کارتت چنده؟ شماره ۱۶ رقمیو خوندم بهش برگشته میگه باشه- فقط اسمت چی بود؟؟؟ از صب دارم دنبا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar/gonagon/06d7481a8240ff8ceb4aed6f624a8677.jpg

 

پول کم آوردم از بیرون زنگ زدم میگم مامان یکم پول بزن به کارتم
میگه شماره کارتت چنده؟
شماره ۱۶ رقمیو خوندم بهش
برگشته میگه باشه- فقط اسمت چی بود؟؟؟

از صب دارم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم بمب خنده 15 مرداد 1392

 

بمب خنده 92

زنگ زدم به سهراب پرسیدم “قایقت جا دارد”
.
.
.
صدا آمد :از بی ادبان!
فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم، قطع کردم …!

 

بمب خنده 92

 

یکی از تفریحات سالم دوران راهنماییم این بود که :

کپسول آموکسی سیلین مینداختم تو بخاری کلاس

یه گند افتضاحی داشت که همه بچه بالا می آوردن بمب خنده 15 مرداد 1392

تا ۸ساعت نمیشد نفس بکشی

معلم میگفت همه حیاط بمب خنده 15 مرداد 1392 ))

تا آخرین زنگ بچه ها دعام میکردن بمب خنده 15 مرداد 1392

من الان به اینجا رسیدم مدیون دعای اونام بمب خنده 15 مرداد 1392 )))

 

بمب خنده 92

 

هر کجا هستی باش ، به درک !
.
.
پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت …
اصن خاک تو سرت …

(سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید)

بمب خنده 92

 

اینایی که رنگ پوستشون تیره ست
اینایی که هیچکس دوسشون نداره
اینایی که معمولا شبا از خلوتشون بیرون میزنن
همینایی که جثه کوچیکی دارن اما خیلیا ازشون میترسن
اینایی که خدا دوتا بال بهشون داده
.
.
.
اینا سوسکـــــــن ، سریع با یه دمــپایی بزنین روشــــــون

 

بمب خنده 92

 

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﻡ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﻌﺪﯼ ﻣﺼﺮ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻭ ﻣﺮﺳﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
۱- ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ
۲- ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ
۳- ﺁﻗﺎ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩﯼ
۴- ﻣﭽﮑﺮﻡ
۵- ﺩﻣﺖ ﻗﯿﮋ
۶- ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺯﺣﻤﺖ ﺩﺍﺩﯾﻢ
۷- ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﻗﻪ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ
ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ
۸- ﭼﺮﺍ ﻭﯾﻼ ﻧﺪﺍﺩﯾﻦ ﮐﻨﺎﺭِ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺩﯾﻦ؟ بمب خنده 15 مرداد 1392

 

بمب خنده 92

 

 

قاضی: شما متهم هستین که مادر زنتون رو با چکش به قتل رسوندین.
یکی از حضار: نامرد کثافت..!!
قاضی: و همچنین متهم هستین که با همون چکش همسرتون رو به قتل رسوندین.
دوباره همون شخص: نامرد کثافت عوضی..!!
قاضی رو به اون شخص: شما کی هستین که به متهم بد و بیراه میگین؟
اون شخص گفت: من همسایه بغلیشم، دو ساله ازش چکش میخوام میگه ندارم..!!؟؟

 

 

بمب خنده 92

 

دوران دبیرستان یخورده شیطون بودم.

یروز ساعت ۶:۳۰ صبح مثل دیونه ها پاشدم رفتم دم مدرسه یه

تیکه چوب کردم تو قفل مدرسه.
آخه ساعت اول امتحان ریاضی داشتیم.
جونم براتون بگه که تا ساعت ۱۰نرفتیم مدرسه.خیلی حال داد.
اینجوری نیگام نکنید معذب میشم

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 850

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان