مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

lمدیر سایت بازتاب امروز آزاد شد

مدیروسردبیر سايت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند علی عزالی، مدیر مسئول و فواد صادقی سردبیر سایت «بازتاب‌امروز» آزاد شدند. ماه گذشته بدنبال از دسترس خارج شدن ا

مدیروسردبیر سايت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند علی عزالی، مدیر مسئول و فواد صادقی سردبیر سایت «بازتاب‌امروز» آزاد شدند. ماه گذشته بدنبال از دسترس خارج شدن ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

سایت بازتاب امروز,سایت بازتاب,سایت آینده نیوز

مدیروسردبیر سايت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند

علی عزالی، مدیر مسئول و فواد صادقی سردبیر سایت «بازتاب‌امروز» آزاد شدند.

ماه گذشته بدنبال از دسترس خارج شدن اين سایت، ابتدا مدیر مسئول بازتاب و پس از آن فواد صادقی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شدند.

فؤاد صادقی كه از اعضای بسیج دانشجویی امیر کبیر و مؤسس تشکل کانون اندیشه دانشجوی مسلمان در این دانشگاه بود، طی چندساله گذشته به افشاگری در مورد مفاسد اقتصادي و رانت‌خواران نفتی مي‌پرداخت و چند بار بازداشت شد.

از جمله، در زمانی که سردبیر سایت آینده نیوز بود به اتهام درج مصاحبه‌ای با هاشمی رفسنجانی بازداشت شد. سايت بازتاب‌امروز زمستان سال گذشته بدنبال تعطیلی سایت آینده به صحنه رسانه های کشور آمد.

برادر وی شهید فرید صادقی از شهدای دفاع مقدس می‌باشد. رويكرد سياسي اين سايت، در دايره اصولگرايان منتقد دولت احمدي‌نژاد تعريف مي‌شد.

به گزارش بهارنيوز، سايت اوليه «بازتاب» كه در دهه هفتاد راه‌اندازي و اولين و پرمحاطب‌ترين رسانه خبري در فضاي مجازي محسوب مي‌شد. بازتاب پس از چند سال توقيف گرديد و پس از جدا شدن صادقي از تيم اوليه آن، با تيمي جديد «تابناك» فعلي جاي آن را گرفت.

صادقي مجددا از چند سال قبل آينده‌نيوز را راه‌اندازي كرد كه به سرعت پرمخاطب شد اما بازهم دچار مشكل و فيلترينگ گرديد.

او مجددا به همراه تيم همراهش از اواسط سال 91 به راه‌اندازي «بازتاب‌امروز» كه لوگوي آن يادآور «بازتاب» اوليه در دهه هفتاد بود همت گمارد اما باز هم به مشكل حقوقي، قضايي و سرانجام فيلترينگ برخورد كرد و به بازداشت اخير خود و مدير مسئولش منجر شد./بهارنیوز

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 177

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان