مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

شعر زیبای حمید مصدق به نام دوستی

  شعر زیبای حمید مصدق به نام دوستی من گمان میکردم دوستی همچو سروی سرسبز چهار فصلش همه آزادگی است من چه میدانستم ... هیبت باده زمستانی هست من چه میدانستم ... سبزه میپژم

  شعر زیبای حمید مصدق به نام دوستی من گمان میکردم دوستی همچو سروی سرسبز چهار فصلش همه آزادگی است من چه میدانستم ... هیبت باده زمستانی هست من چه میدانستم ... سبزه میپژم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

 

https://rozup.ir/up/parsds/Pictures/digar1/motafareghe/en1359.jpg

شعر زیبای حمید مصدق به نام دوستی

من گمان میکردم
دوستی همچو سروی سرسبز
چهار فصلش همه آزادگی است
من چه میدانستم ...
هیبت باده زمستانی هست
من چه میدانستم ...
سبزه میپژمرد از بی آبی
سبزه یخ میزند از سردی دی
من چه میدانستم ، دل هر کس دل نیست ...
قلبها صیقلی از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند
سخن از مهر من و جور تو نیست ، سخن از
متلاشی شدن دوستی است
و عبث بودن پنداره سرور آور مهر.....

 

شعر زیبای حمید مصدق به نام دوستی


 

 

مینی کیبورد و موس بیسیم طرح اپل

کوچک و زیبا در عین حال کیفیت بالا

اتصال فقط از طریق یک بلوتوث بند انگشتی

دارای حروف فارسی و محافظ ژله ای صفحه

مینی کیبورد و موس بیسیم طرح اپل

قیمت فروش ویژه این محصول فقط 69000 تومان

  


 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 784

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان