مجله پی دی اس

http://parsds.rozblog.com/

فال روزانه 8 تیر 92

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) چه پول جمع كنيد و چه آن را خرج كنيد(كه البته در هر دو مورد موفق هستيد) لحظات خوبي را خواهيد داشت. در محل كار

  فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس) چه پول جمع كنيد و چه آن را خرج كنيد(كه البته در هر دو مورد موفق هستيد) لحظات خوبي را خواهيد داشت. در محل كار

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فال و طالع بینی پارس دی اس

 

فال متولدین فروردین ماه  (مجله پارس دی اس)

چه پول جمع كنيد و چه آن را خرج كنيد(كه البته در هر دو مورد موفق هستيد) لحظات خوبي را خواهيد داشت. در محل كار براي انجام كارها به روش خودتان آزاد هستيد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

.امروز سرعتتان را کم کنید. امروز روز عقب نشستن و مشاهده و تعمق است. ذهنتان امروز به صدها مسیر مختلف می رود و شما مطمئن نیستید که کدام مسیر را انتخاب کنید. سعی کنید زمزمه های درونی تان را خاموش کنید. نیروهای مثبت و دوست داشتنی اطرافتان را بپذیرید. سعی کنید با مطرح کردن مسائل نامربوط و غیبت های ناراحت کننده، جریان مثبت را بهم نزنید. برای جوانه زدن و رشد دانه، آب لازم است و شما هم برای آنکه روابط تان شکوفه بزند و توسعه یابد به عشق نیاز دارید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و پیوند بین خود را عمیق کنید. این کار لازم و حیاتی است پس آن را فراموش نکنید. کسی با نیرویی بسیار قوی کنترل اوضاع را بدست گرفته است و سعی می کند در هر جنبه از کار شما، تصمیمات را خودش بگیرد. آنچه برای او خوب است لزوماً برای شما خوب نیست. به او اجازه این کار را ندهید.

فال متولدین خرداد ماه  (مجله پارس دی اس)

پولي را كه به كسي قرض داده ايد مي توانيد اكنون پس بگيريد، مخصوصاً اگر زمان زيادي است كه پولتان دست آنهاست. هيچ بهانه اي را نپذيريد اگر مي خواهيد امروز برايتان خوب باشد، حتماً مثبت باشيد.

فال متولدین تیر ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز لزوماً همه چیز خوب پیش نمی رود. پتانسیل تعارض و برخورد وجود دارد. شاید در مه این شرایط گم شوید. قطب نمایتان را در دست داشته باشید تا خیالتان راحت باشد. بدانید که روزهای بهتری پیش رو دارید و باید در مورد هر مشکلی با دیدگاه خاصی رسیدگی کنید. بیشتر از خودتان به دیگران فکر کنید. حساس باشید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، موقعیت بسیار رمانتیکی خواهید داشت که تا مدتها آن را فراموش نخواهید کرد. شاید صحبت های شما زیاد هم درخشان نباشند، ولی جریان احساسات بین شما بیشتر از کلمات اثر خواهد کرد. امروز در مورد کار هم بینش های مهمی خواهید داشت. این بینش به شما امکان حل موقعیت فعلی را می دهد. روش های جدیدی برای حل مشکل بیابید. اگر الان از پس آن برنمی آیید، پس در کارتان پیشرفتی نخواهید کرد.
 

فال متولدین مرداد ماه

امروز ستارگان به شما حالتي صميمانه و علاقه مند به خانواده را مي دهند و شما از بودن در جمع فاميلتان، احساس راحتي بيشتري خواهيد كرد. در حال حاضر، تصور شما از بهشت، نشستن در خانه، استراحت و در حداقل ممكنه كار كردن و يا جمع شدن نزديك ترين و عزيزترين افراد دور و برتان مي باشد.

فال متولدین شهریور ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز به حریم دیگران بیشتر حساسیت نشان دهید و به احساسات آنها احترام بگذارید. به آنها فضایی برای نفس کشیدن بدهید. امروز روزی عالی برای دنبال کردن پروژه های خلاقانه است. کارهای مربوط به هنر و موسیقی انجام دهید. آواز بخوانید، ساز بزنید، کلکسیون موزیک تان را کامل کنید. با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند هماهنگ باشید. اگر حیات عشقی شما دوره سختی را می گذراند و یا اصلی کسی در زندگی تان نیز، امروز باید دل به دریا بزنید. امروز شتر عشق دم خانه شما خوابیده است! آماده باشید و فرصت را از دست ندهید. باید به انگیزه های خود نظری بیندازید و ببینید از رابطه و پیوندتان چه می خواهید. اگر یکی از چیزهایی که می گویید هم صحت نداشته باشد، دیگران دلیلی برای باور کردن حرف هایتان ندارند. به آنها اطلاعات غلط ندهید. قبل از مطرح کردن هر موضوعی جزئیات آن را چک کنید.

فال متولدین مهر ماه

سیاره حاکم بر شما امروز مجدداً به مسیر خود بازگشته و در نتیجه زندگی به حالت عادی خود بر می گردد.سفر یا تعطیلاتی که برنامه اش معلوم نبود،دوباره به دستور العمل اولیه خودش باز خواهد گشت.سعی کنید امروز به طریقی به کارهایی که به طریقی اهمیت دارد،وقت اختصاص دهید چرا که این کار به شما حس خوبی داده و احساس خواهید کرد که از زمانتان استفاده مفید کرده اید.

فال متولدین آبان ماه  (مجله پارس دی اس)

باید امروز اصلاحات جدی در رویکرد خود صورت دهید تا با انرژی گروه هماهنگ شوید. نگرش درونی تری داشته باشید و ببینید که از معنایابی پیام های دیگران چه درسی می گیرید. جنبه های زنانه و مردانه درونتان با هماهنگی با هم کار می کنند. جوانب روحی و جسمی شما نیازمند استراحت بیشتر هستند. با آنکه امروز پتانسیل عشق در هوا زیاد است، ولی باید کمتر خودتان را نشان دهید. شما و عشقتان مدتهاست که همدیگر را ندیده اید ولی هر دوی شما در این رابطه جدی هستید. عمق خاصی در رابطه شما هست که هیچکدامتان قبل از این متوجه اش نشده بودید. شما می توانید امروز در محل کار رهبر خوب و مؤثری باشید. می توانید نیروها را بسیج کنید و کارها را به انجام برسانید. به همه کمک کنید و از همه کمک بخواهید تا به هدفتان برسید. نتیجه این کار گروهی چشمگیر خواهد بود.

فال متولدین آذر ماه

امروز ونوس حركت مستقيم دارد پس منتظر يك جهش در زندگي عشقي خود باشيد. شما احساس خوبي راجع به خود داريد و اين كاملاَ مشهود است. چه 19 ساله باشيد و چه 90 ساله، امروز احساس مي كنيد قلب خيلي جواني داريد و ديگران بي اختيار متوجه مي شوند كه شما مي درخشيد. پس اگر ديديد مركز توجه همه هستيد بدانيد چرا.

فال متولدین دی ماه  (مجله پارس دی اس)

امروز ونوس بعد از مدتي طولاني به حركت معمولي خود بر مي گردد. از من نپرسيد چرا سيارات اين طور حركت مي كنند، چون آن ها به خواست خودشان اين كار را مي كنند. تنها خوشحار باشيد كه طرح هايي كه تاكنون معلق مانده بودند اكنون انجام مي شوند و شما امشب بايد براي انجام و اتمام يك كار سخت و وقت گير جشن بگيريد.

 

فال متولدین بهمن ماه

امروز روز بسیار خلاقانه ای برای شماست. باید برای دنبال کردن هدف هنری خود وقت و انرژی بگذارید. شما مانند جادوگری هستید که قدرت واقعیت بخشیدن به رویاها را دارید. این جادو را به همه انتقال دهید و توانایی های باورنکردنی خود را انکار نکنید. شما حضور قدرتمندی دارید که انعکاس بالایی دارد. سخاوتمند و بخشنده باشید. شما فرصت این را دارید که احساسات محبت آمیز خود را با فردی که اخیراً دل شما را برده است در میان بگذارید. تا این لحظه، هر بحثی بین شما دو نفر فقط معنوی و لذتبخش بوده است. ولی امروز می خواهید ریسک کنید و حرف دلتان را به او بزنید. که این البته چیز خوبی است و او هم از این موضوع استقبال می کند. وقتی نوبت به مهارت ها یا تجارت می رسد شما اطلاعات زیادی دارید. شما در مورد یک مسئله زیر و بم آن را کاملاً می دانید. این بدان معنا نیست که شما همه چیز را می دانید. باید مشورت بگیرید و در مورد چیزهایی که نمی دانید پرس و جو کنید.
 

فال متولدین اسفند ماه (مجله پارس دی اس)

 

ونوس بالاخره احساس را می بیند و امروز حرکت عادی اش را از سر می گیرد . دارایی های مهم اجازه پیشروی می گیرد و اگر شما در حال اضطراب بوده اید بالاخره نفس راحت را حتماً می کشید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 329

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان